//

opnieuw unlocken? iTunes melding

opnieuw unlocken? iTunes melding discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Wanneer ik mijn iphone aansluit en itunes open, zegt itunes dat de simkaart niet wordt ondersteund. De telefoon zelf werkt wel zoals het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-09, 18:09
msnijder msnijder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar msnijder
Standaard opnieuw unlocken? iTunes melding

Hallo iedereen,

Wanneer ik mijn iphone aansluit en itunes open, zegt itunes dat de simkaart niet wordt ondersteund. De telefoon zelf werkt wel zoals het hoort. Nu heb ik echter het probleem dat ik niet weet hoe deze telefoon de laatste keer is gejailbreaked en geunlocked omdat de persoon van wie ik deze telefoon heb gekocht dit heeft gedaan.

informatie over de telefoon:

Model: 3GS 16GB zwart
Versie: 3.0 (kan ik ergens zien of het de Beta is ofniet?)
Firmwire: 04.26.08
Simkaart: BOB (Oostenrijks)

Tot op heden heb ik met zowel de Oostenrijkse als mijn Nederlandse simkaart geen problemen gehad en het is dan ook plotseling ontstaan. Nu wil ik graag mijn telefoon weer kunnen syncen met mijn Windows-Computer, maar ik weet niet hoe.

Ik ben op dit forum een andere topic tegengekomen waarbij iemand Purplerain moet gebruiken om opnieuw te unlocken, maar ik denk niet dat dit voor gaat werken, ofwel? Zou iemand mij misschien kunnen vertellen welke tutorial ik kan gebruiken om deze melding in iTunes te verwijderen? Daarnaast wil ik ook mijn versie updaten maar ik weet niet welke ISPW ik moet gebruiken zonder mijn baseband fout up te daten.

Hoop dat iemand mij snel kan helpen dat ik namelijk morgen voor een langere tijd zonder internet zit. Alvast bedankt!

msnijder
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-09, 18:21
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Gezien je je versie toch wilt updaten adviseer ik je te updaten naar de nieuwste firmware. Dat kan je via iTunes doen. Verder hebben wij 2 uitgebreide handleidingen geschreven over het jailbreaken en unlocken van de nieuwste firmware

- Jailbreak iPhone OS 3.1.2 met Blackra1n [Windows/Mac OS X]
- Unlock iPhone OS 3.1.2 met Blacksn0w [Windows/Mac OS X]

Als het goed is kan jij nu niet herstellen, wel? Je krijgt nu toch geen optie om je iPhone te herstellen? Kan je inderdaad niet herstellen (/updaten) dan moet je even via DFU herstellen (dan update je automatisch naar de nieuwste firmware, in dit geval 3.1.2) en zo zou je dan je iPhone moeten kunnen updaten. Kan je wel nu al via iTunes herstellen dan moet je voor die optie gaan, om je iPhone te updaten naar 3.1.2.

Voor vragen over het jailbreaken kan je verder in het Blackra1n-verzameltopic terecht, en voor het unlocken kan je verder in het Blacksn0w topic terecht.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: opnieuw unlocken en jailbreaken pascalbrouwers Unlock 7 14-12-10 08:07
opnieuw unlocken? iTunes melding link879 Desktop-applicaties 2 26-03-10 17:59
iPhone 3G: iphone 3g opnieuw unlocken? pattymac Unlock 10 19-04-09 18:36
Opnieuw unlocken Vermaeson Unlock [archief] 1 14-03-09 16:47
Opnieuw unlocken - hoe begin ik? Breznik Unlock [archief] 3 27-10-07 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.