//

''No Content'' in iPod.app (Oplossing!)

''No Content'' in iPod.app (Oplossing!) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Velen krijgen de vervelende melding ''No Content'' in de iPod.app na het synchroniseren van je muziek. iTunes zal gewoon aangeven dat je muziek op je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-08, 02:29
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard ''No Content'' in iPod.app (Oplossing!)

Velen krijgen de vervelende melding ''No Content'' in de iPod.app na het synchroniseren van je muziek. iTunes zal gewoon aangeven dat je muziek op je iPhone hebt staan, maar de iPod.app geeft je muziek niet weer. Ik heb een oplossing gevonden die voor (mij) wel werkt, hopelijk werkt het voor jullie ook. Ik draai zelf op Firmware 2.0.1 en kan nu weer gewoon gaan genieten van mijn muziek...

Installer4 heb je nodig

Open Installer4, druk dan op Sources -> Edit (staat rechtsbovenin) -> + (komt links bovenin te staan)
Voeg nu de volgende source toe: gpda.ru/r
Refresh de source en ga naar het mapje ''Tweaks'' installeer nu ''Relocate Applications'' (laat het gewoon installeren, niet storen)
Daarna druk je op de home button, je SpringBoard zal herspringen en synchroniseer je muziek opnieuw... Nu zal het wel (als het goed is) in de iPod.app staan.

Bosstool heeft deze optie ook, maar ik weet tenminste zeker dat dit werkt. Je mag uiteraard Bosstool ook proberen, be my guest
Het probleem komt meestal alleen voor bij degenen die heel veel apps erop hebben staan.

Succes!
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT

Laatst gewijzigd door iMario; 06-01-09 om 11:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-08, 15:55
BonnanX BonnanX is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 23
Standaard

Is er ook een oplossing voor de gene die Cydia gebruiken zoals ik? en geen installer bezitten
Reageren

Labels
geen muziek, ipod, no content



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Delen van content nu en telegraaf app Jean72 iPhone Apps 0 30-11-10 19:48
iPod oplossing voor elk voertuig / bellen en muziek DGCAR iPhone accessoires en onderdelen 18 21-03-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.