Vergeet Buienradar, Weer.nl is iPhone optimized discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Een van mijn favoriete websites is sinds kort volledig iPhone optimized: Weer.nl. Super userinterface, mee draaiende iconen en zelfs een dagelijkse weerpresentatie in Quicktime. Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vergeet Buienradar, Weer.nl is iPhone optimized
Een van mijn favoriete websites is sinds kort volledig iPhone optimized: Weer.nl.
Super userinterface, mee draaiende iconen en zelfs een dagelijkse weerpresentatie in Quicktime. Het is beter dan de Buienradar app en zeker beter dan de standaard wheather applicatie. Je kan in animatie het weer checken, de komende buien, wolken en windrichting. Ik gebruik het zeker met deze onzekere dagen bijna dagelijks, en wil dit graag met jullie delen. Laatst gewijzigd door AlexTemora; 31-07-08 om 20:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dat ziet er echt geweldig uit...bedankt voor de tip.
|
|
||||
|
||||
Mooie webapp idd, ik hoop dat er ook een weer.nl app in de appstore komt.
Jelle |
|
||||
|
||||
Supergoed dit! Bedankt voor de tip! Ik zet hem in mijn beginscherm
|
|
|||
|
|||
mooie tip ,.staat er tussen
|
|
|||
|
|||
Mooie webapp. Hoe verwijder je alleen een reeds toegevoegde stad uit je favorieten?
|
|
||||
|
||||
Had hetzelfde probleem; Denver i.p.v. Den Haag Deze app reageert wel erg snel op touch...
Heb via instellingen mijn cookies etc verwijderd en webapp pagina opnieuw geopend, andere manier vond ik zo niet. |
|
|||
|
|||
ik heb bij instellingen/safari/accepteer cookies/van bezocht geactiveerd.
Maar toch moet ik steeds bij iedere keer dat ik de webapplicatie open weer mijn woonplaats opnieuw aangeven...... Iemand een idee wat ik fout doe? Edit: Ik merk nu ineens dat alle andere cookies ook niet werken . En nu dan? Laatst gewijzigd door macron; 01-08-08 om 15:13. Reden: alle cookies werken niet .... |
|
||||
|
||||
Probeer eens je netwerkinstelligen te resetten of anders alles te resetten.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan ik deze downloaden op cydia? Heb een illigale i-phone dus kan niet via i-store en heb geen credid kart..
|
|
||||
|
||||
nee je pakt hem via safari en dan druk je op het plusje en dan kan je hem aan je homescreen toevoegen
|
|||
|
|||
Ondersteund die app ook België? Stelletje patrioten!
|
|
|||
|
|||
Heel leuk, maar toch te veel ads.
|
|
||||
|
||||
ziet er stoer uit voegem we ff toen aan het springboard
|
|
|||
|
|||
Ziet er gelikt uit, hier kan buienradar een puntje aan zuigen
Zet de link meteen bij mijn bookmarks Thanks |
|
|||
|
|||
Ik kon eerste scrollen (aangezien het weer tot het uur precies gegeven wordt)
Nu niet meer, kan iemand mij helpen hier mee? Want ik wil graag het weer voor de hele dag kunnen zien. |
|
|||
|
|||
weet niet wat hier allemaal te scrollen valt, maar probeer es met twee vingers te vegen!
|
|
||||
|
||||
Heel fraai. Dank voor het delen
|
|
||||
|
||||
Mooie webapp!
Hij staat al bij mijn bookmarks Thnx! |
|
|||
|
|||
Eigenlijk vreemd dat buienradar.nl niet zelf aan de slag is gegaan om een goede mobiele website te ontwerpen. Maar inderdaad, bedankt voor de tip, AlexTemora. Ik zet hem even bij mn favorieten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Joomla template optimized for Iphone | wastaal | iPhone Apps | 13 | 26-11-10 23:01 |
Vacature iphone optimized sites | absrnd | iPhone Apps | 1 | 01-04-09 10:39 |
Buienradar voor mijn iPhone | Laurensz | Archief | 3 | 06-08-08 14:07 |
|
|