reservekopie van iphone maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de gejailbreakte firmware 2.0 van deze site. Maar telkens als ik nu wil synchroniseren gaat hij een reservekopie maken. Dat is opzich ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
reservekopie van iphone maken
Hallo,
Ik heb de gejailbreakte firmware 2.0 van deze site. Maar telkens als ik nu wil synchroniseren gaat hij een reservekopie maken. Dat is opzich geen probleem maar dit duurt uren!! Ik probeer hem nu het te laten afmaken maar ik weet niet of dat gaat helpen. Wat moet ik doen? ps. Als iemand een firmware 2.1 geunlockt met installer heeft wil ik hem graag downloaden. Ik weet niet precies hoe dit werkt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan de backup uitschakelen via een kleine "omweg"
Windows users can use the same approach:
Laatst gewijzigd door Bomans; 16-09-08 om 17:23. |
|
||||
|
||||
Je kunt ook updaten naar 2.1, en iTunes 8. Dan is het probleem ook opgelost aangezien dan wel een backup gemaakt wordt, en dit max 2 minuten kost
|
|
|||
|
|||
en wat betreft een unlockte 2.1 zie elders in dit forum. daar staat precies beschreven hoe en wat.
suc6. |
|
|||
|
|||
Ik krijg bij het syncen nu volgende melding:
"iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone, omdat de iPhone is losgekoppeld" iTunes Backup on Flickr - Photo Sharing! Nochtans is deze nog altijd gekoppeld en zichtbaar in iTunes. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door jvandijk; 24-10-08 om 10:13. |
|
|||
|
|||
Ook hier last van een eindeloze backup. Eigenlijk opnieuw last. Ik gebruik de laatste firmware op een iPhone waarmee niets gejailbreakt is. Het toestel kent verder geen problemen. Trage backups waren met firmware 2.1 verleden tijd, maar zijn nu dus kennelijk weer terug (in mijn geval).
|
|
|||
|
|||
Sinds ik naar itunes 8.0 heb geupgrade met mijn gejailbroken 2.1 wil die helemaal geen backups meer maken. Zo belangrijk zijn die backups ook weer niet voor mij maar weet iemand of dat probleem van het backuppen al opgelost is?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij maken reservekopie iphone | MillyNelly | iPhone algemeen | 8 | 04-04-11 14:48 |
Kan geen reservekopie maken met nieuwe iPhone | locuta | iTunes | 3 | 05-01-11 22:45 |
Windows: Iphone kan geen reservekopie maken (fout -20) | MrMyagiii | iTunes | 10 | 26-10-10 23:56 |
kan geen reservekopie maken van iPhone | sjef.peeters | iTunes | 1 | 10-09-10 20:55 |
|
|