//

reservekopie van iphone maken

reservekopie van iphone maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de gejailbreakte firmware 2.0 van deze site. Maar telkens als ik nu wil synchroniseren gaat hij een reservekopie maken. Dat is opzich ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-08, 17:19
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard reservekopie van iphone maken

Hallo,

Ik heb de gejailbreakte firmware 2.0 van deze site. Maar telkens als ik nu wil synchroniseren gaat hij een reservekopie maken. Dat is opzich geen probleem maar dit duurt uren!! Ik probeer hem nu het te laten afmaken maar ik weet niet of dat gaat helpen. Wat moet ik doen?

ps. Als iemand een firmware 2.1 geunlockt met installer heeft wil ik hem graag downloaden. Ik weet niet precies hoe dit werkt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-08, 17:21
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

je kan de backup uitschakelen via een kleine "omweg"

Windows users can use the same approach:
  1. Quit iTunes.
  2. Press Win+R (opens the Windows Run dialog)
  3. Type or copy the following command: “%CommonProgramFiles%\Apple\Mobile Device Support\bin\defaults.exe” write com.apple.iTunes AutomaticDeviceBackupsDisabled -bool true
  4. Open iTunes.
  5. Connect the iPhone.
  6. Make Sync without backing up.
Als je nadien echt nog handmatig wil backuppen kan je in itunes klikken op de naam van je iphone met je rechtse muisknop en daar kiezen voor backup (reservekopie)

Laatst gewijzigd door Bomans; 16-09-08 om 17:23.
  #3  
Oud 16-09-08, 17:25
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Je kunt ook updaten naar 2.1, en iTunes 8. Dan is het probleem ook opgelost aangezien dan wel een backup gemaakt wordt, en dit max 2 minuten kost
  #4  
Oud 16-09-08, 20:33
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

en wat betreft een unlockte 2.1 zie elders in dit forum. daar staat precies beschreven hoe en wat.
suc6.
  #5  
Oud 02-10-08, 16:16
00736082 00736082 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sint-Pieters-Leeuw, België
Berichten: 6
Standaard

Ik krijg bij het syncen nu volgende melding:
"iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone, omdat de iPhone is losgekoppeld"
iTunes Backup on Flickr - Photo Sharing!
Nochtans is deze nog altijd gekoppeld en zichtbaar in iTunes.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
  #6  
Oud 23-10-08, 11:36
jvandijk jvandijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colburners Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb de gejailbreakte firmware 2.0 van deze site. Maar telkens als ik nu wil synchroniseren gaat hij een reservekopie maken. Dat is opzich geen probleem maar dit duurt uren!! Ik probeer hem nu het te laten afmaken maar ik weet niet of dat gaat helpen. Wat moet ik doen?

ps. Als iemand een firmware 2.1 geunlockt met installer heeft wil ik hem graag downloaden. Ik weet niet precies hoe dit werkt.
Ik heb ook last van een heeeeeeeeel lang durende backup, heb de laatste keer na 2,5 uur gecancelled toen was hij ongeveer halverwege...... Ik wil gaan overstappen naar 2.1 dus dan is een backup wel belangrijk. Scheelt het als ik mijn muziek en video's er eerst af haal (kan ik later weer terug zetten) Of is het aantal apps (stuk of 50) het grote struikelblok en hoe zou ik die buiten deze backup kunnen houden en later op een andere manier terug kunnen zetten??

Laatst gewijzigd door jvandijk; 24-10-08 om 10:13.
  #7  
Oud 30-10-08, 02:47
Holavista Holavista is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

Ook hier last van een eindeloze backup. Eigenlijk opnieuw last. Ik gebruik de laatste firmware op een iPhone waarmee niets gejailbreakt is. Het toestel kent verder geen problemen. Trage backups waren met firmware 2.1 verleden tijd, maar zijn nu dus kennelijk weer terug (in mijn geval).
  #8  
Oud 30-10-08, 15:32
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Sinds ik naar itunes 8.0 heb geupgrade met mijn gejailbroken 2.1 wil die helemaal geen backups meer maken. Zo belangrijk zijn die backups ook weer niet voor mij maar weet iemand of dat probleem van het backuppen al opgelost is?
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding bij maken reservekopie iphone MillyNelly iPhone algemeen 8 04-04-11 14:48
Kan geen reservekopie maken met nieuwe iPhone locuta iTunes 3 05-01-11 22:45
Windows: Iphone kan geen reservekopie maken (fout -20) MrMyagiii iTunes 10 26-10-10 23:56
kan geen reservekopie maken van iPhone sjef.peeters iTunes 1 10-09-10 20:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.