Foutmelding bij maken reservekopie iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu krijg ik ineens een melding in iTunes dat er geen reservekopie van mijn iPhone gemaakt kan worden omdat de iPhone losgekoppeld is terwijl de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding bij maken reservekopie iphone
Nu krijg ik ineens een melding in iTunes dat er geen reservekopie van mijn iPhone gemaakt kan worden omdat de iPhone losgekoppeld is terwijl de iPhone niet losgekoppeld is. Synchroniseren gaat wel goed. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Alvast veel dank!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Andere draad proberen?
|
|
|||
|
|||
Als het aan de draad ligt zou het niet synchroniseren lijkt mij.
|
|
|||
|
|||
Niemand die dit probleem heeft (gehad)?
|
|
|||
|
|||
Zou kunnen liggen aan je iPhone die in stand-by gaat tijdens het synchroniseren?
|
|
|||
|
|||
Nee, dat is het helaas niet. Weet echt niet meer wat ik moet doen.
|
|
|||
|
|||
ITunes herinstalleren?
|
|
|||
|
|||
Ook al gedaan, helaas zelfde foutmelding:-(
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde...
Ook bij mij hetzelfde probleem, itunes opnieuw geïnstalleerd, kabels vervangen en andere laptop binnen netwerk gebruikt hiervoor.
Niets lijkt te werken.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten | lionking | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 06:58 |
kan geen reservekopie maken van iPhone | sjef.peeters | iTunes | 1 | 10-09-10 20:55 |
foutmelding: reservekopie maken kan geen sessie worden gestart? | krishant | iTunes | 4 | 10-01-09 01:06 |
reservekopie van iphone maken | Colburners | iPhone algemeen | 7 | 30-10-08 15:32 |
Windows: Foutmelding bij updaten naar 2.1: reservekopie maken mislukt | nil889 | iTunes | 0 | 30-09-08 14:23 |
|
|