iphone 3GS restore mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 3 GS- OS 4.3.1. simlockvrij met KPN Gisteren vertoonde hij plotseling een display met bhele grote letters/logo's. De touchscreen reageerde heeel traag en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3GS restore mislukt
Mijn Iphone 3 GS- OS 4.3.1. simlockvrij met KPN
Gisteren vertoonde hij plotseling een display met bhele grote letters/logo's. De touchscreen reageerde heeel traag en is zeer onhandelbaar. Ik heb van alles geprobeerd zonder resultaat. Ten einde raad maar een restore en dat mislukte. Kreeg een 1603 error code. En nu doet hij helemaal niets meer. Weet iemand mij hier mee te helpen? bijvoorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
-> Verplaatst naar Problemen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3GS - 4.2.1 Restore | Superphone | Jailbreak | 1 | 22-05-11 16:40 |
restore iPhone 3gs | Mismanaged | Archief | 2 | 05-02-10 12:47 |
Restored mislukt (iPhone3G blijft in restore mode) | cloverfield | Archief | 2 | 18-06-09 20:30 |
Update naar 2.0.2 mislukt, elke restore faalt op 90% | dutchieman | iPhone algemeen | 8 | 21-08-08 19:58 |
[bricked] Baseband/IMEI/Wi-Fi weg, baseband restore mislukt | norckon | Unlock [archief] | 21 | 13-03-08 22:16 |
|
|