Update naar 2.0.2 mislukt, elke restore faalt op 90% discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmiddag geprobeerd om de 2.0.2 firmware op m'n iPhone 3G te zetten. Bij "Restoring iPhone" gaat het goed tot ongeveer 90%, waarna ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update naar 2.0.2 mislukt, elke restore faalt op 90%
Ik heb vanmiddag geprobeerd om de 2.0.2 firmware op m'n iPhone 3G te zetten. Bij "Restoring iPhone" gaat het goed tot ongeveer 90%, waarna ik een foutmelding krijg: "An unknown error occurerd (6)". Ik heb m'n iPhone nooit gejailbreaked of geunlocked, het is een officieel T-Mobile toestel.
Pogingen in DFU-modus, of om de oude 2.0.1 firmware erop te zetten, resulteren in dezelfde foutmelding. Heeft iemand suggesties? T |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier staat een oplossing voor error 6
http://www.iphoneclub.nl/9146/pwnage...van-je-iphone/ Laatst gewijzigd door slodo; 21-08-08 om 17:51. |
|
||||
|
||||
ook je avator aanpassen aub.
dan weten we altijd direct met welke iphone je werkt (als je het niet vermeld in je vraag natuurlijk)
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga nog even proberen om m'n Mac te restarten, daarna wordt het opsturen richting T-Mobile. Gelukkig was de medewerkster in de winkel heel aardig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die handleiding beschrijft dat error 6 aangeeft dat "firmware 2.0 al op de device staat". Het gaat hier om een iPhone 3G, welke geleverd wordt met firmware 2.0. Downgraden naar 1.1.4 en iTunes 7.5 (zoals in de handleiding beschreven) is dus geen optie.
Wel vreemd dat die error "6" dan optreedt... het is inderdaad helemaal aan het eind van het proces; zou-ie er dan achter komen dat 2.0.2 al (half) op de device staat, en dan maar dienst weigeren? Vreemde software... [edit] Een reboot van m'n Mac loste het probleem op! Firmware 2.0.2 staat er nu succesvol op. Wellicht iets om in jullie F.A.Q. op te nemen? Helaas heeft het nog wel een paar keer her-connecten, restore from backup, en iTunes crashes gekost voordat het ding weer fatsoenlijk sync'ed. Alles lijkt nu weer prima te werken. Laatst gewijzigd door dutchieman; 21-08-08 om 18:41. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heeft toch helemaal niks met de iPhone te maken ? Lijkt mij meer een persoonlijke keuze..
|
|||
|
|||
Hij bedoelde m'n profiel ;-) heb ik nu aangepast met iPhone 3G en werkende firmware 2.0.2. Bedankt voor jullie hulp!
|
|
||||
|
||||
sorry voor de slechte boodschap,is natuurlijk zijn profiel dat ik bedoelde
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Crash tijden Update naar 4.1 Restore onmogelijk | DJustin1989 | iPhone algemeen | 1 | 09-10-10 17:57 |
iPhone: Update naar 4.1 mislukt | iFlip | Jailbreak | 1 | 13-09-10 14:25 |
iphone update van 3.1.3 naar 4.0.2 mislukt | joepmennegat | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 13:55 |
Probleem: update naar 2.1 mislukt iPhone locked SIM kaart niet hekend | gioapple | Archief | 1 | 16-09-08 00:26 |
Mac: update 1.1.2 naar 1.1.3 mislukt. Hoe terugkeren? | Sir Mac | Unlock [archief] | 14 | 26-01-08 23:08 |
|
|