//

Update naar 4.1 mislukt

Update naar 4.1 mislukt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd naar 4.1 te updaten mbv pwnagetool. Ik had 3.1.2 blackra1n en oude bootrom. Bij het installeren van de custom restore ipsw file ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-10, 14:19
iFlip iFlip is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard Update naar 4.1 mislukt

Ik heb geprobeerd naar 4.1 te updaten mbv pwnagetool. Ik had 3.1.2 blackra1n en oude bootrom. Bij het installeren van de custom restore ipsw file kreeg ik een 1600 foutmelding en bleef de iPhone hangen op het apple logo. Umbrella geprobeerd. Ook niet gelukt. Vervolgens de iPhone hersteld. Nu heb ik er 4.1 op staan zonder jailbreak.
Heeft iemand een idee waar het fout is gegaan en kan iemand mij adviseren wat ik nu het beste kan doen om mijn iPhone weer te unlocken.
Ik hoop niet dat ik voor onbepaalde tijd moet wachten...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-10, 14:25
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Ik ben bang dat het unlocken voorlopig niet gaat werken en dat je dus een probleem heb of ander gezegd voorlopig een iPhone zonder bel functie. Of iemand anders moet een oplossing weten..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone update van 3.1.3 naar 4.0.2 mislukt joepmennegat iPhone algemeen 1 16-08-10 13:55
Probleem: update naar 2.1 mislukt iPhone locked SIM kaart niet hekend gioapple Archief 1 16-09-08 00:26
Update naar 2.0.2 mislukt, elke restore faalt op 90% dutchieman iPhone algemeen 8 21-08-08 19:58
Mac: update 1.1.2 naar 1.1.3 mislukt. Hoe terugkeren? Sir Mac Unlock [archief] 14 26-01-08 23:08
Update mislukt? Wolffy Unlock [archief] 9 16-12-07 16:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.