Probleem: update naar 2.1 mislukt iPhone locked SIM kaart niet hekend discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat te doen ? Ik had een nieuwe custom 2.1 gemaakt maar helaas heeft iTunes 8 de originele update ingelezen Nu zegt de iPhone dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Wat te doen ?
Ik had een nieuwe custom 2.1 gemaakt maar helaas heeft iTunes 8 de originele update ingelezen Nu zegt de iPhone dat de SIMkaart niet de juiste is, ik kan alleen 112 bellen Wat te doen ? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niet dubbel posten dat is verwarrend
Slotje
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone leest sim kaart niet meer na update 4.0 | Steven1983 | iPhone algemeen | 2 | 11-07-10 19:11 |
T-Mobile sim kaart in andere locked iPhone? | iekozz | Archief | 1 | 27-01-10 16:00 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 21:46 |
Ge-update van 1.1.3 naar 1.1.4 en nu herkend hij SIM kaart niet meer?? HELP | ThieryC | Archief | 6 | 19-03-08 12:59 |
iphone perongelukt geupdate naar 1.1.3 -> sim locked | SHaDoW90 | Archief | 3 | 30-01-08 10:38 |
|
|