//

iphone update van 3.1.3 naar 4.0.2 mislukt

iphone update van 3.1.3 naar 4.0.2 mislukt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een probleem met het updaten naar 4.0.2, namelijk elke keer dat ik via itunes wil gaan installeren, geeft hij een fout in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-08-10, 12:46
joepmennegat joepmennegat is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard iphone update van 3.1.3 naar 4.0.2 mislukt

ik heb een probleem met het updaten naar 4.0.2, namelijk elke keer dat ik via itunes wil gaan installeren, geeft hij een fout in de reserve kopie aan.
dat houdt in dat elke keer wanneer ik bijna klaar ben met installeren, komt er een foutmelding met daar in, "reserve kopie mislukt als u doorgaat verliest u alle materialen op u telefoon"

ga ik dan op doorgaan, komt er nog een foutmelding met daarin "onbekende fout aangetroffen"

kan iemand mij misschien verder helpen?

groeten Joep
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-10, 12:55
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Heb je wel eerst in iTunes via CTRL + klik op je iPhone (in het overzicht links) een reservekopie gemaakt? Zo niet doe dat eerst en probeer daarna de update te installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom overzetten van iphone naar itunes mislukt rally_driver iTunes 8 19-01-11 09:50
iPhone: Update naar 4.1 mislukt iFlip Jailbreak 1 13-09-10 13:25
Probleem: update naar 2.1 mislukt iPhone locked SIM kaart niet hekend gioapple Archief 1 15-09-08 23:26
Update naar 2.0.2 mislukt, elke restore faalt op 90% dutchieman iPhone algemeen 8 21-08-08 18:58
Mac: update 1.1.2 naar 1.1.3 mislukt. Hoe terugkeren? Sir Mac Unlock [archief] 14 26-01-08 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.