//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bubbly Bubbly is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
  1. Lucky I
    06-10-13 12:01
    Lucky I
    Goedemorgen Bubbly, nog hartelijk bedankt voor jouw snelle reactie. Ik heb het nu twee keer geprobeerd. Eerst een herstel gedaan op mijn telefoon en vanmorgen weer via iTunes. Ik had Gmail helemaal verwijderd van mijn account en na het terugzetten van de reservekopie Gmail weer gedownload via de App store (app was toch gratis..). Ik hoopte zo dat het gelukt was, maar helaas... twee uur verder en het werkt nog niet. Ik zal toch niet de enige zijn die dit probleem heeft? Ik had ook een Gmail account van mijn zoon in de Gmail-app gezet en deze meldingen ontvang ik wel... Ik word hopeloos er van en heb te weinig technische kennis hoe het nu op te lossen. Mocht jij nog iets weten: heel graag! In ieder geval geweldig bedankt voor jouw reacties!

    Groetjes, Ilona
  2. Lucky I
    26-09-13 13:57
    Lucky I
    Goedemiddag Bubbly, bedankt voor jouw reactie. Ik had het bericht al gelezen wat jij doorstuurt, maar ik begrijp dit bericht niet helemaal moet ik eerlijk zeggen. Het laatste wat er in het Engels staat is geplaatst door iemand die zelf geen iPhone heeft en mij adviseert wat down te loaden. Ik vond dit een beetje riskant...
    Het begin van het bericht dacht ik opgevat te hebben als: Gmail verwijderen en dan via iTunes weer downloaden. Dit had ik gedaan maar werkte niet jammer genoeg.
    Of betekent het:
    1. reservekopie maken
    2. Fabrieksinstellingen (via op telefoon?) terugzetten
    3. reserve kopie terugzetten via iTunes?

    Ik hoop dat je mij kunt helpen. Ik mis de pushnotificaties van Gmail zo erg..

    Bedankt alvast!
    Groetjes, Ilona
  3. Bubbly
    13-05-13 13:27
    Bubbly
    Jailbreak Informatie — iOS 6: www.evasi0n.com & www.evad3rs.com Andere websites zijn vals!

    - iPhone 2G (eerste generatie), iTouch 1G kun je downgraden van en naar & jailbreaken op iOS 1/2/3
    - iPhone 3GS met oude boot-rom kan voor eeuwig untethered jailbroken worden op elke versie van iOS 3/4/5/6
    - iPhone 3GS (nieuwe boot-rom) kan untethered jailbroken worden op sommige versies van iOS 3/4/5/6
    - iTouch 2G kun je downgraden van en naar & jailbreaken op iOS 2/3/4, let bij JB op oude/nieuwe boot-rom

    * In aanbouw *
  4. Bubbly
    06-05-13 08:50
    Bubbly
    {Verouderd}

    Prepaid aanbod anno mei gericht op grote, betaalbare databundels (m.n. ±1GB):

    Prepaid aanbod Nederland

    Prepaid aanbod België

    Sim-only aanbod Nederland
  5. Bubbly
    17-02-13 03:41
    Bubbly
    Problemen met de thuisknop? Probeer de volgende tips eens. [1/2]


    B) Kalibreer je thuisknop opnieuw. Sluit je iPhone aan op de computer of de oplader. Druk direct bij aansluiting de thuisknop in en houd deze ingedrukt totdat het venster Stembediening wordt geopend. Druk hierna op "Annuleer".
    C) "Masseer" je thuisknop door op rondjes te duwen op de randen van de knop. Dit kan stof van onder de knop loskrijgen.
    D) Herstel je iPhone.
    E) Herstel je iPhone en stel in als nieuwe iPhone.
  6. Bubbly
    17-02-13 00:51
    Bubbly
    Problemen met de thuisknop? Probeer de volgende tips eens. [2/2]

    F) Heb je nog (Apple-)garantie? Ga dan naar de Apple Store in Amsterdam of naar de winkel/support waar je de iPhone hebt gekregen.
    G) Gebruik een digitale home-knop via AssistiveTouch. Schakel in via Instellingen > Algemeen > AssistiveTouch.
    H) Zo nodig kun je instellen dat je langer de tijd hebt om tweemaal op de thuisknop te drukken. Dit kan via Instellingen > Algemeen > Thuisknopinterval.
    I) Probeer de iCulture Reparatieservice of zoek een andere "no cure, no pay" reparateur.


    Let op: vochtschade (heel vaak aanwezig) is altijd een leuke smoes van reparatieservices om meer geld van jou te eisen.
  7. Bubbly
    08-02-13 07:59
    Bubbly
    - OS X: Handleiding fix: iTunes vraagt telkens firewall toestemming inkomende verbindingen
    - iOS: Handleiding: Jailbreaken iOS 6 & daarna iCloud/iTunes back-up terugzetten (iOS 5 & 6)

    Q: Hoe kan ik mijn APN instellingen op mijn iPhone aanpassen?

    A: Unlockit - APN Changer for your iPhone
    Surf hierheen op je iPhone. (Gebruik zo nodig Wi-Fi zodat je het kunt bereiken)

    - Create APN
    - Country: Netherlands
    - Carrier: xxx [< kies je provider]
    - Create APN
    - Volg de rest van de stappen
  8. Bubbly
    02-02-12 12:12
    Bubbly
    Q: Hoe kan ik mijn iPhone herstellen? / Bij het updaten van iOS gaat er iets mis met het maken van de reservekopie, help!?

    A: Voer een hersteloperatie uit.

    1. Sluit je iPhone aan en open iTunes.
    2. Rechtsklik je iPhone en zet aankopen over.
    3. Rechtsklik je iPhone en maak een reservekopie.
    4. Selecteer nu Herstel. iTunes zal automatisch 5.1.1 (nieuwste versie) installeren.
    5. Vervolgens kun je op de iPhone zelf verdergaan. Op een gegeven moment wordt gevraagd of je een reservekopie wilt terugplaatsen of als nieuwe iPhone opzetten, kies hier de reservekopie terugplaatsen. Overigens: Als de iPhone vraagt om aan te sluiten met iTunes terwijl het nog is aangesloten, even loskoppelen en weer aansluiten.
  9. Bubbly
    02-02-12 12:11
    Bubbly
    abcdefghij
  10. Bubbly
    02-02-12 12:10
    Bubbly
    abcdefghij

Over mij

  • Over Bubbly
    Woonplaats
    Nederland
  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    10.2
    Firmware iPad
    Ik heb geen iPad
    Besturingssysteem
    Mac OS X
  • Handtekening
    Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico

Statistieken

Totaal aantal berichten
Fotoalbums
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 18-11-18 21:07
  • Geregistreerd: 13-08-10

Vrienden

Vrienden 1 t/m 1 van 1

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.