PC vindt iPhone niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik me iPhone (voor de tigste) keer gerestored heb omdat ik steeds het appeltje des doods te zien kreeg. Is hij nu (bijna) op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
PC vindt iPhone niet
Nadat ik me iPhone (voor de tigste) keer gerestored heb omdat ik steeds het appeltje des doods te zien kreeg. Is hij nu (bijna) op het punt waar die moet zijn.
Het mankementje is dus dat mijn pc de iPhone niet vind, iTunes dus ook niet en ik kan m dus niet syncen. Heeft iemand hier tips voor? ik heb gezocht maar kon geen related topics vinden Alvast bedankt, Bruce |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
owkee, iets meer info nodig denk ik.
Je hangt 'm er aan, hij herkent 'm, je herstelt 'm en dan herkent ie 'm niet meer?? En heeft hij wel de melding gegeven dat herstelprocedure helemaal af was? En je iPhone werkt op zich wel goed, gaat wel aan etc.? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pc vindt iphone niet meer | fcruizer | iPhone algemeen | 14 | 04-07-10 20:58 |
Windows: itunes vindt iphone niet?! | partylover | iTunes | 0 | 16-06-09 18:41 |
Ibrickr vindt m'n iPhone niet.. | Johannn | Jailbreak [archief] | 18 | 13-02-09 14:25 |
iPhone vindt netwerk niet… | Lucasgent | Overige providers Nederland | 2 | 24-12-08 19:25 |
iPhone vindt router niet | Denniske | Wi-Fi | 2 | 23-10-08 23:42 |
|
|