Vierkant tekentje met gat voor provider logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vandaag heb ik eindelijk mijn iPhone binnen gekregen. Ik heb alleen 1 vraagje: Achter mijn provider logo 'NL KPN' staat een vierkantje met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vierkant tekentje met gat voor provider logo
Hallo allemaal,
Vandaag heb ik eindelijk mijn iPhone binnen gekregen. Ik heb alleen 1 vraagje: Achter mijn provider logo 'NL KPN' staat een vierkantje met een gat erin. Weet iemand wat dit betekent? En nog iets: Als ik Safari open ga ik op het internet van KPN, wat me klauwen me geld kost. Ik kan bossprefs niet downloaden want ik heb hier ook geen Wi-Fi netwerk. Weet iemand iets? TriXal0ne |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat betekent dat je op GPRS netwerk zit. Als er 3g staat maak je gebruik van UMTS netwerk.
GPRS = langzaam 3G = Snel |
|
|||
|
|||
Dan kan ik aan het eind van de maand een hoge rekening verwachten Hoe kan ik dit uit zetten zonder Bossprefs?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoezo jailbreak je hem dan niet? Heb ik ook gedaan, om dezelfde reden. Met Quickpwn heb je geen herstel nodig, en is voor Windows.
|
|||
|
|||
@TriXal0ne
als je een jailbreak hebt zou ik gewoon via gprs bossprefs downloaden. dat kost je minder geld dan het aan laten tot je Wi-Fi hebt en dan bossprefs downloaden |
|
|||
|
|||
Edge uitzetten en/of je inloggegevens op je APN veranderen zodat je telefoon geen connectie kan maken met KPN netwerk.
Dit kun je beide ergens in je instellingen menu instellen. |
|
|||
|
|||
Heb hem wel gejailbreakt hoor Als ik in de tuin sta heb ik toegang tot een onbeveiligd Wi-Fi netwerk. Ik ga het zo nog even proberen. Bedankt
|
|
|||
|
|||
Met BossPrefs kan ik alleen EDGE uitschakelen en in Instellingen kan ik ook geen GPRS vinden. Hoe werkt dat met APN?
TriXal0ne |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dacht dat EDGE een ander netwerk was wat we in Nederland niet hebben. Maar als ik het uitschakel blijft het tekentje gewoon staan. (En ik heb per ongeluk Cydia verwijderd)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Provider Logo met Unlock SIM ! | Undertaxxx | Unlock | 28 | 16-04-10 13:38 |
iPhone 3G: provider logo in 3.1 | rikkie123 | Unlock | 38 | 12-02-10 13:57 |
Provider Logo verdwenen | ernie | iPhone algemeen | 3 | 27-02-09 14:04 |
T-Mobile logo/tekentje linksboven | Pr4n4 | Odido (T-Mobile) | 19 | 14-09-08 20:41 |
Provider logo veranderen? | mwagena | iPhone algemeen | 21 | 25-11-07 12:59 |
|
|