provider logo in 3.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb al een aantal iphones unlocked met 3.1, maar heb geen provider logo... Is dit in de nieuwe pwnage tool verholpen? Dus als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
provider logo in 3.1
Goedendag,
Ik heb al een aantal iphones unlocked met 3.1, maar heb geen provider logo... Is dit in de nieuwe pwnage tool verholpen? Dus als ik nu een nieuwe custom aanmaak en daarna unlock met ultrasnow dan heb ik weer providerlogo? groetjes rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dat bedoel ik...
|
|
|||
|
|||
nog niet verholpen, net een JB en Unlock gedaan op 3.1 met pwnagetool 3.1.3... nog steeds geen carrier logo
|
|
|||
|
|||
Raar, nog steeds geen manier voor?
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het carrier logo ook niet meer zichtbaar sinds dat ik mijn 3GS heb gejailbreaked.
|
|
||||
|
||||
Hier ook, gewoon eventjes MIM installeren via Cydia en dan kan je wel je eigen operator logo(tekst) invullen...
|
|
||||
|
||||
Dat je carrier logo niet wordt getoond in 3.1 is een bekende bug.
|
|||
|
|||
dat wist ik wel, maar ik dacht dat het simpel verholpen kon worden, en hoopte dat het met de nieuwe tool wel al goed was... vandaar...
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel een carrier logo in 3.1 op mijn 3GS (jailbreaked). Dit heb ik verkregen door eerst naar de stock 3.1 te updaten (zodat ik ook een baseband update heb, hierdoor kan je dus niet meer unlocken).
Daarna ben ik terug gegaan naar stock 3.0, dit is mogelijk als je ECID SHSH op de saurik server geregistreerd is. Hierna heb ik redsn0w weer gedraait zodat mijn 3.0 jailbreaked was. Daarna weer naar cfw 3.1 (met cydia zonder activatie) gegaan en nu heb ik wel een carrier logo. Let wel op, dat je hierdoor niet meer kan unlocken met ultrasn0w en heb je een provider lock Laatst gewijzigd door Yakuzi; 05-10-09 om 13:44. |
|
|||
|
|||
dit is ook alleen bij unlock...
|
|
|||
|
|||
Rikkie123 ik ben nu wel gejailbreaked op 3.1 alleen heb ik geen simunlock. Maar goed dat heb ik dus niet nodig.
|
|
|||
|
|||
ja ik ook, maar voor andere mensen heb ik vaak unlocked, en dan mis je het logo... vandaar
|
|
|||
|
|||
oh misschien even de topic aanpassen dan?
|
|
|||
|
|||
op 3.1.2. is dit nog steeds het zelfde probleem?
Heb gekeken naar MIM op cydia alleen ik kan die niet vinden!:$ |
|
|||
|
|||
zelfde probleem, quote van een devteam lid op de avond van de pwnagetool 3.1.4 release: "carrier logo will still be missing in tonight's PwnageTool ... I think the fix for it will be tied to fix for AT&T tethering"
Betreft MIM, zoek op make it mine |
|
|||
|
|||
of je installeert een van de carrier bundles uit cydia. Ook daarmee komt carrier logo terug.
|
|
|||
|
|||
Bij mij is hij dan niet terug!
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit voor Proximus Belgie in orde gekregen op volgende mannier (FW 3.1.2 JB en unlocked):
In Cydia volgende repo toevoegen : apt.iphone-storage.de Dan volgende installeren : cb be proximus Hierna moet je via SSH met root user connecteren naar je iphone : Code:
cd /private/var/mobile/Library/Carrier Bundle.bundle vim carrier.plist Code:
<array> <dict> <key>AllowPrefixMatching</key> <false/> <key>CarrierName</key> <string>Proximus</string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_Proximus.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_Proximus.png</string> </dict> </array> Code:
<dict> <key>AllowPrefixMatching</key> <false/> <key>CarrierName</key> <string></string> <key>DefaultImage</key> <string>Default_CARRIER_Proximus.png</string> <key>FullScreenOpaqueImage</key> <string>FSO_CARRIER_Proximus.png</string> </dict> Dit is ook toepasbaar voor andere providers. Laatst gewijzigd door enzy; 16-10-09 om 17:28. Reden: Typfoutjes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Link naar de bundle: http://kooskaspers.googlepages.com/KPN.bundle.zip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Provider Logo met Unlock SIM ! | Undertaxxx | Unlock | 28 | 16-04-10 13:38 |
Provider Logo verdwenen | ernie | iPhone algemeen | 3 | 27-02-09 14:04 |
Vierkant tekentje met gat voor provider logo | Guest-20201028093429 | iPhone algemeen | 11 | 21-08-08 23:24 |
Provider logo veranderen? | mwagena | iPhone algemeen | 21 | 25-11-07 12:59 |
|
|