Provider Logo met Unlock SIM ! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren was ik wat forums aan het bespioneren toen ik plots een idee kreeg. Als ik nu één van de al aanwezige provider logo's van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Provider Logo met Unlock SIM !
Gisteren was ik wat forums aan het bespioneren toen ik plots een idee kreeg. Als ik nu één van de al aanwezige provider logo's van de iphone verander met men eigen provider logo, dan de naam via MIM veranderen naar het originele logo zou dit toch moeten werken
Dus even wat aan het knutselen geweest en jawel deze oplossing werkt perfect voor de Iphone 3G MET OF ZONDER UNLOCK SIM. Ik zal hieronder even een kleine uitleg geven over hoe het juist in zen werk gaat. Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
CaptionCrunch (for Carrier String) werkt ook. En je hoeft hem niet te breaken. Kan je gewoon je eigen naam invullen. Helaas geen logo's maar die dansende T-mobile ben je kwijt
Laatst gewijzigd door 2getherdiver; 24-11-08 om 14:43. |
|
||||
|
||||
Via de source van iphone-notes.de kan je CB BE proximus (en de andere providers) downloaden. Dan kan je in dat mapje naar hartelust de logotjes handmatig wijzigen, want dat van proximus vind ik niet mooi.
Zelf heb ik deze: (vriend van me had ze gemaakt op mijn aanvraag): |
|
|||
|
|||
hey bedankt het is mij ook gelukt. Ik heb gewoon in het mapje Carrier Bundle.bundle mijn eigen icoontjes geplaatst met de goede naam. En toen mijn MakeItMine als naam ingevuld NL KPN en toen deed hij het raargenoeg wel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
De logo's die ik gebruik komen van mij. (bovenstaande post)
Diegene die bij het CB BE proximus komen is een paars logo en dat vind ik niet mooi. Ik drukte me misschien wat verkeerd uit Op het forum moet ergens nog een post te vinden zijn waar ik en nog een paar andere forumleden met proximuslogo's experimenteerden. Heb toen de hulp van een vriend ingeroepen en bovenstaande was het resultaat. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb het Via installer app. gedaan .
Ik kon de carrier bundle's op de een of andere manier niet meer vinden in Cydia. Leuk KPN logo'tje |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij de juiste namen voor het logo van proximus geven want hier lukt het echt niet.
Alvast bedankt. edit: laat maar, het is al gelukt Laatst gewijzigd door Nickmanzz; 27-12-08 om 00:39. |
|
|||
|
|||
Nickmanzz, kun je me uitleggen waar je ze vandaan hebt en hoe je het gedaan hebt want krijg er geen leven in
|
|
|||
|
|||
Citaat:
daar vervang je de bestanden door die eerder op de pagina iPhone Forum - alles over de Apple iPhone en iPhone 3G plaats ze wel eerst op je bureaublad of ergens waar je er gemakkelijk aan kan. hierna plaats je ze in Carrier Bundle.bundle en wijzig je de naam naar: Default_CARRIER_Proximus en FSO_CARRIER_Proximus (de andere bestanden worden dan automatisch overschreden. hierna rebooten en het zou moeten lukken. ik voeg nog een screenshot van de iPhone toe. Laatst gewijzigd door Nickmanzz; 30-12-08 om 17:55. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de vlugge uitleg. het is me gelukt weet niet waarom het de eerste keer niet gelukt was. bedankt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik wil graag het logotje van vodafone nl heeft iemand deze voor me.
Alvasr bedankt |
|
|||
|
|||
zoek even op het forum, er zijn er diverse gepost.
was je onder meer hier https://forum.iculture.nl/f14/i...rrier-logo.htm beland. suc6. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
https://forum.iculture.nl/f14/i...rier-logo.html
zou moeten werken. doe anders zelf even de moeite om vodafone+carrier in de zoekbox te typen. |
|
|||
|
|||
Gebruik anders iCarrier uit de iFoneguide repo van Cydia.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu heb ik handmatig m'n Vodafone logo erin gezet. Leuk. Straks ga ik over naar Hi en wil dan wel een bijpassend logo'tje hebben. Nu heb ik die Repo (de standaard) geinstalleerd, maar wat dan ? Moet ik dan nog ergens iets instellen (waar) of plempt ie zelf het juiste logo erin ? Ik zie namelijk nu niets veranderen.....? Edit : Na een reboot zie ik idd dat het "mooie" logo van Vodafone is vervangen door een eenvoudige waarbij Vodafone blijft staan. Als ik straks over ga naar Hi KPN wil ik toch wel graag dat (gekleurde) logo hebben, heeft iemand die ergens staan en wil diegene 'm hier ergens neerzetten ? Thanx alvast !! Laatst gewijzigd door mvveelen; 09-01-09 om 11:28. |
|
||||
|
||||
juij gelukt !! ^^ thxx
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Iphone 3G met sim van andere provider | stefspijk | Unlock | 1 | 18-11-10 14:23 |
iPhone 3G: provider logo in 3.1 | rikkie123 | Unlock | 38 | 12-02-10 13:57 |
Provider Logo verdwenen | ernie | iPhone algemeen | 3 | 27-02-09 14:04 |
Vierkant tekentje met gat voor provider logo | Guest-20201028093429 | iPhone algemeen | 11 | 21-08-08 23:24 |
Provider logo veranderen? | mwagena | iPhone algemeen | 21 | 25-11-07 12:59 |
|
|