Iphone restore discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik wilde mijn Iphone (met simlock) firmware upgraden van 2.2.1 naar 3.0, aangezien de Iphone gejailbraked was, wilde ik eerst een restore doen naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone restore
Hoi,
ik wilde mijn Iphone (met simlock) firmware upgraden van 2.2.1 naar 3.0, aangezien de Iphone gejailbraked was, wilde ik eerst een restore doen naar 2.2.1 en dan upgraden naar 3.0. Maar doordat het een iphone betreft met simlock vraagt hij tijdens de restore een 'valid simcard to active', mijn sim kaart doet het niet. Hoe kan ik de restore toch nog vervolledigen ? Momenteel krijg ik steeds de boodschap om een geldige sim kaart in te pluggen om te activeren. Kan iemand mij helpen ? Groetjes, Wendy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je ging updaten naar 3.0 ging je jailbreak automatisch eraf. Dus gewoon updaten.
( k weet niet zeker of je dan per se een valid SIM nodig hebt ).
|
|||
|
|||
Maar hoe krijg ik de firmware nu opnieuw goed ? Want ik blijf de vraag krijgen om een 'valid sim card to activate' krijgen en kan niet verder.
Is er een procedure om verder te gaan ? |
|
|||
|
|||
Is het een iphone van Tmobile en met jailbreak simlock vrij gemaakt?
Zo ja dan heb je een simkaart van Tmobile nodig. |
|
|||
|
|||
Heb de Iphone op vakantie in Dubai gekocht en probeer deze hier in België te gebruiken.
Kan ik niet de vraag om een sim card toe te voegen omzeilen ? Of op een andere manier de restore doen ? |
|
|||
|
|||
Je zou het kunnen probeeren met een custom ipsw. Die vind je hier terug in de wiki bij firmware.
|
|
|||
|
|||
Owen heb je een link naar de custom firmware 2.2.1 ?
Wordt bij de custom de vraag om een valid sim card to activate niet gesteld ? groetjes, Wendy |
|
||||
|
||||
je moet per se een sim kaart er in zetten om hem te activeren via itunes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zou je moeten googlen. en typ dan zoiets als :iPhone1,2_2.2.1_5H11_Custom_Restore.ipsw welke letters je moet ^^^ hebben verschilt per versie van de firmware die je moet hebben :5H11 of 5G77 Laatst gewijzigd door owen; 06-09-09 om 22:42. |
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Unlock.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
hallo, nou heb ik ook een vraagje over de restore kreeg onlangs deze error:
itunes kan de inhoud van de iphone niet lezen ga naar de tab samenvatting om de fabrieksinstellingen te herstellen. als ik nu die restore doe,en mijn iphone is door T-mobile simlockvrij gemaakt. hou ik dan die unlock van tmobile of ben ik die ook kwijt dan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3g restore 4.2.1 met bb 6.15 | mctimo | Jailbreak | 7 | 29-12-10 18:04 |
Iphone na restore | SilenTDoGgIPHONE | iPhone algemeen | 0 | 17-02-10 15:35 |
restore iPhone 3gs | Mismanaged | Archief | 2 | 05-02-10 12:47 |
Iphone restore 3.0 ? | Iphone_belgium | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-06-09 13:31 |
Iphone restore | fcdb_ricky88 | Archief | 1 | 11-08-08 20:12 |
|
|