Provider Logo met Unlock SIM ! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) wanneer ik bovenstaande logo's wil toevoegen via iphonebrowser dus, vervangen, krijg ik steeds een foutmeldeing in iphonebrowser. Heeft er nog iemand deze al gehad of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wanneer ik bovenstaande logo's wil toevoegen via iphonebrowser dus, vervangen, krijg ik steeds een foutmeldeing in iphonebrowser.
Heeft er nog iemand deze al gehad of kan iemand me zeggen hoe ik dit kan oplossen? greetz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen aan een Hi carrier logo?
|
|
|||
|
|||
Installeer iCarrier Custom in Cydia.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie, echter ben ik opzoek naar het Hi logo carrier.
|
|
|||
|
|||
Dat is een bundel van alle carrier logo's. Had ik namelijk zelf ook geinstalleerd.
|
|
|||
|
|||
Hi, krijg iCarrier in Cydia niet gevonden
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij ook vertellen hoe ik de provider naam verander zonder cydia of installer te gebruiken???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kun je me ook vertellen waar die info is te vinden dan op het forum want ik moet bekennen dat ik nog niet heel erg me weg kan vinden op het forum...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Iphone 3G met sim van andere provider | stefspijk | Unlock | 1 | 18-11-10 14:23 |
iPhone 3G: provider logo in 3.1 | rikkie123 | Unlock | 38 | 12-02-10 13:57 |
Provider Logo verdwenen | ernie | iPhone algemeen | 3 | 27-02-09 14:04 |
Vierkant tekentje met gat voor provider logo | Guest-20201028093429 | iPhone algemeen | 11 | 21-08-08 23:24 |
Provider logo veranderen? | mwagena | iPhone algemeen | 21 | 25-11-07 12:59 |
|
|