Iphone 3G met sim van andere provider discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Heb mijn oude Iphone 3G (Tmobile, NL model) die ik graag wil verkopen aan ieamand die Vodafone heeft. Als het goed is is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G met sim van andere provider
Hallo allen,
Heb mijn oude Iphone 3G (Tmobile, NL model) die ik graag wil verkopen aan ieamand die Vodafone heeft. Als het goed is is de Iphone simlock vrij (toestel is 1,5 tot 2 jaar oud). Nu wilde ik dit even testen door een simkaart van een andere provider erin te doen. Iphone werkte werkte gewoon, maar er werd geen connectie gemaakt met de provider en kon dus niet bellen. Vraag is of ik de Iphone eerst moet restoren en dan moet heractiveren met nieuwe Vodafone sim erin om het te laten werken? Of duidt dit erop dat de simlock er toch nog op zit? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De simlock gaat er niet vanzelf af (wat jij kijkt te denken als ik je goed begrijp) daarvoor moet je t-mobile bellen. Zij halen jouw simlock van jouw iPhone af, op afstand. Zoek even op dit forum hoe dat gaat o hoe dat moet als je meer informatie of hulp wilt. Is nl. al uitgebreid besproken her en der... (als het goed is) Daarna kan jij hem doorverkopen aan iemand anders die elke willekeurige simkaart / provider erin kan stoppen.
|
Labels |
heractiveren, iphone3g, simlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPHONE krijgen van andere provider | tinho1988 | Odido (T-Mobile) | 6 | 09-06-10 15:13 |
bellen met andere provider | michiel110 | Overige providers Nederland | 2 | 26-05-10 19:52 |
iPhone 3G: Iphone 3G 2.2.1 T-Mobile gebruiken met andere provider | Juun | Unlock | 9 | 06-04-09 12:27 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Hoe nummers van simkaart van andere provider op Iphone ?? | j.junior | iPhone algemeen | 0 | 18-08-08 15:40 |
|
|