iPhone vindt router niet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag vindt mijn iPhone mijn router niet meer. Eerder op de dag vloog internet er steeds af. Maar nu vindt hij zelfs mijn router ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone vindt router niet
Sinds vandaag vindt mijn iPhone mijn router niet meer. Eerder op de dag vloog internet er steeds af. Maar nu vindt hij zelfs mijn router niet meer.
Wie-o-wie kan mij helpen? Op dit moment denk ik maar 1 ding: wat een kutPhone ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mischien moet je zeggen xxxRouter, meestal ligt het aan de router, heb dit probleem ook al gehad. Nieuwe router (50 euro) en alles terug perfect. |
|
|||
|
|||
nee geen nieuwe router
Haal de router even van het stroom af a 2 min probeer dan nog is werkt dit niet restore Fabriek Instellingen. ofwel resetten die handel. werkt dit als nog niet Kijk dan met een laptop of computer of je de Wi-Fi wel zien. als je hem wel ziet met een Laptop of Computer . kan je iphone stuk zijn of je Wi-Fi ZendKanaal is te hoog probeer deze te zetten op Kanaal 4. Waarom Kanaal 4 ?? vraag je nou de Frequentie van Kanaal 4 is de beste frequentie om door bijv. betonnen vloeren te komen. heb je een houten huis met houten vloeren raad ik de hoogste frequentie aan +- kanaal 10 mvg, justin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pc vindt iphone niet meer | fcruizer | iPhone algemeen | 14 | 04-07-10 20:58 |
Windows: itunes vindt iphone niet?! | partylover | iTunes | 0 | 16-06-09 18:41 |
Ibrickr vindt m'n iPhone niet.. | Johannn | Jailbreak [archief] | 18 | 13-02-09 14:25 |
iPhone wil niet goed verbinden met me router | coen0s | Wi-Fi | 5 | 27-09-08 23:30 |
PC vindt iPhone niet | BruceSV | iPhone algemeen | 1 | 21-08-08 22:48 |
|
|