exchange werkt alleen op TMO netwerk en niet op wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand enig idee waarom ik wel mijn mail kan binnenhalen op het T-Mobile netwerk, maar op mjn wifi thuis niet? Alvast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
exchange werkt alleen op TMO netwerk en niet op Wi-Fi
heeft iemand enig idee waarom ik wel mijn mail kan
binnenhalen op het T-Mobile netwerk, maar op mjn Wi-Fi thuis niet? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je wel gewoon een goed wachtwoord ingevuld bij je netwerk?
en probeerd dit eens: ga naar instellingen-algemeen-Wi-Fi-druk op het blauwe pijltje naast je netwerk verbinding-en scrol naar onder en druk op vernieuw lease.' of ga naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerk instellingen |
|
|||
|
|||
Mogelijk draait je server op je eigen netwerk waardoor de "link"(voor het gemak noem ik het zo) niet klopt, voor zo ver ik weet was hier geen oplossing voor. Moet ik zelf ook nog eens naar zoeken.
|
|
||||
|
||||
bedankt! Uiteraard staat mijn Wi-Fi goed want ik kan wel gewoon online,
en mijn @home mail wordt ook gewoon binnengehaald. Ik ga even de beide opties proberen morgen en laat het even weten. |
|
|||
|
|||
In je lokale dns server, het lokale ip van je exchange server invullen als waarde bij de dns naam van je server.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
vraag het aan de Systeembeheerder.
|
|
|||
|
|||
Wat is het server adres wat je in de iphone hebt ingevuld?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat maar weten, ik help je wel even verder. |
|
||||
|
||||
hier mag een slotje op.
De bedrijfsserver is helaas niet via Wi-Fi te benaderen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS werkt niet met exchange wanneer op 3G netwerk | dcaub | iPhone algemeen | 0 | 16-10-10 21:02 |
Wi-Fi werkt alleen voor de iPhone niet meer | Red-Hat | Wi-Fi | 13 | 27-09-09 22:21 |
Tethering werkt niet --> alleen lokaal netwerk? | Manospeed | iPhone algemeen | 3 | 21-07-09 18:06 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
Wi-Fi werkt alleen thuis...? | drwhoe | Archief | 6 | 23-01-08 01:08 |
|
|