Tethering werkt niet --> alleen lokaal netwerk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb (volgens mij) succesvol tethering ingesteld op de iPhone, en aangezet. Als ik de telefoon met kabel aan de laptop hang verschijnt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tethering werkt niet --> alleen lokaal netwerk?
Hallo mensen,
Ik heb (volgens mij) succesvol tethering ingesteld op de iPhone, en aangezet. Als ik de telefoon met kabel aan de laptop hang verschijnt er in beeld 'Internet Tethering'. Bij het netwerkcentrum op de laptop verschijnt de verbinding ook, alleen heeft die verbinding alleen toegang tot het 'lokale netwerk' : Waar ligt dit aan denken jullie? Heb gezocht op internet maar ik kom er vooralsnog niet uit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Plz to help?
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem! krijg tethering niet aan de praat! help!
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp uit je screenshot dat je ook een normale Wi-Fi verbinding hebt om te kunnen internetten.
Mijn advies is om alle mogelijke verbindingen met internet uit te schakelen en dan te kijken of het werkt. Waarschijnlijk is alles gewoon in orde.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange werkt lokaal wel, extern niet | philippefeij | iPhone algemeen | 5 | 19-09-09 15:01 |
lokaal airport netwerk geeft problemen | Berik61 | iPhone algemeen | 1 | 01-06-09 01:33 |
Windows: Muziek bibliotheek op lokaal netwerk niet te copieren ? | cort | iTunes | 0 | 25-10-08 12:00 |
exchange werkt alleen op TMO netwerk en niet op Wi-Fi | blondie213 | Wi-Fi | 11 | 23-10-08 23:32 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|