//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Scoes Scoes is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6
  1. Suriboy777
    10-11-09 19:31
    Suriboy777
    Weet jij iets van afhandelen?
  2. Scoes
    07-07-09 14:30
    Scoes
    Hey Pebbie.

    Jij wil iets wat we bij Orange post-to-post noemde.
    Een oud contract met nummerbehoud laten overgaan in een nieuw
    contract. Dit is inderdaad mogelijk, maar houdt rekening met een maximale uitstelling van de ingangsdatum van 4 maanden. Daarna wordt het nieuwe contract automatisch geactiveerd. Daar zou je dus pas iets aan hebben op 14/08, dus alsnog 6 weken wachten.

    Ik raad je aan (als je niet wil wachten) om gebruik te maken van de lost&stolen regeling, hierbijmag je je contract vroegtijdig verlengen. Deze gaat dan in op de einddatum van je huidig contract. Zo heb je geen dubbele kosten, en krijg je het toestel direct mee naar huis. Zo heb ik het zelf ook gedaan

    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
  3. pebbie
    05-07-09 21:37
    pebbie
    Hallo Scoes,

    Kom je naam op het forum tegen en als ik goed tussen de regels door lees ben je een (ex) medewerker van t-mobile. Kun jij misschien onderstaande vraag voor mij beantwoorden:

    ik heb nu een flex abbo 25 bij t-mobile en deze loopt 14-12 af, dus mag ik op 14-08 a.s. een verlenging doen. Ik wil graag de i-Phone dus word het i-150 abbo. Wil alleen eigenlijk niet nog 6 weken wachten (te ongeduldig). Weten jullie of het mogelijk is om bij t-mobile nu een nieuw abbo te nemen in combi met de iPhone, waarvan de ingangsdatum dan gelijk staat als de einddatum van mijn huidige contract, en dat dan in combi met nummerbehoud. Of is dit een te ingewikkelde constructie met kans op fouten in nummerbehoud e.d.?

    gr. Pebbie
  4. Scoes
    28-01-09 18:19
    Scoes
    Hmmmmmmmm
    Als ik het goed begrijp is het dus een dealer die ook tmobile verkoopt.

    Het zit zo. Als jij bij Tmobile in de winkel een iphone koopt heb je recht op een
    omruiling binnen acht dagen. Als er een tmobile shop is die hier niet mee akkoord
    gaat mag je mij vertellen in welke stad die shop zit, en dan zal iemand dat horen.
    Maar jij koopt je iphone bij een zogenaamde reseller, die ongetwijfeld ook kpn vodafone en de kleine kneuzen verkoopt. Het kan zijn dat die andere regels hanteren, wij nemen bijvoorbeeld voor omruiling ook geen toestellen aan die in een andere winkel verkocht zijn (mits het geen tmobile shop is).

    Met tmobile zelf hebben over garantie op je toestel heeft geen zin, daar doen ze idd niets mee. En het klopt idd, er wordt gecommuniceerd dat de shops geen nummers hebben. In werkelijkheid hebben ze uiteraard allemaal een telefoonnummer, maar als we die aan klanten gaan geven kom je nergens meer aan toe

    Ik hoor et wel?

    PS: Je hebt in ieder geval de zekerheid dat je een nieuw toestel krijgt, want iphones worden niet gerepareerd maar altijd vervangen!
  5. lars.nieuwenhuizen
    22-01-09 12:23
    lars.nieuwenhuizen
    Hey,

    Ik heb gebeld met t-mobile, en ik vroeg om het tel. nr, van de tshop in delft. Er werd mij verteld dat de t-mobile shops geen telefoonnummer hebben...

    Ik vertelde ook dat wat jij gezegd hebt en dat ik recht zou hebben op een nieuwe iphone, hier was echter ook niets over bekend. Ik moet gewoon wachten op de conclusie van t-mobile voor ik een nieuwe zou kunnen krijgen.

    Hoe zit dit dan?

    Lars
  6. lars.nieuwenhuizen
    21-01-09 20:52
    lars.nieuwenhuizen
    Hoi,

    Bedankt voor je bericht. Het punt is alleen dat ik het toestel niet bij een t-mobile winkel gekocht heb maar bij de a-mac in utrecht. Hier heb ik lang staan discussiėren over dat dit natuurlijk te stompzinnig is voor woorden, dat hij gelijk al stuk is.

    Maar de enige optie die ik kreeg was dat ik hem in moest leveren want hun zeiden dat de regeling van t-mobile zo was.

    Dus we hebben lang staan praten maar er was geen andere optie of ik leverde hem in of ik nam hem defect weer mee terug, wat natuurlijk geen optie is.

    Dus ik behoorlijk pissig weer weg ZONDER iPhone.

Over mij

  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    7.0 beta
    Firmware iPad
    6.1
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 22-11-14 00:54
  • Geregistreerd: 16-11-08

Vrienden

Vrienden 1 t/m 3 van 3

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:34.