//

Iphone 3GS werkt niet met exchange wanneer op 3G netwerk

Iphone 3GS werkt niet met exchange wanneer op 3G netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3GS 32 MB laatste firmware geinstalleerd. Mijn Iphone heb ik proberen configureren om te werken met Exchange 2007 server. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-10, 21:02
dcaub dcaub is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard Iphone 3GS werkt niet met exchange wanneer op 3G netwerk

Hallo,

Ik heb een Iphone 3GS 32 MB laatste firmware geinstalleerd.
Mijn Iphone heb ik proberen configureren om te werken met Exchange 2007 server. Dit is mij denk ik wel gelukt aangezien wanneer ik het mailprogramma op de iphone open ik al mijn exchange mappen en agenda zie.

Dit echter wanneer ik geconnecteerd ben via mijn Wi-Fi netwerk.
Wanneer ik bij vrienden op hun Wi-Fi netwerk ben geconnecteerd dan kan ik ook zonder problemen aan mijn E-mails en agenda.
Ik moet wel zeggen bij vrienden die dezelfde Internet provider hebben. In belgie (Telenet)
Wanneer ik nu echter via een draadloos netwerk van een andere provider probeer (ook Wi-Fi) vb Skynet Belgacom dan lukt het echter niet.

Ook wanneer ik op het 3G netwerk werk lukt het niet. Internet zelf is geen enkel probleem.


Kan iemand mij raad geven wat er fout zou kunnen zijn ?

Ik heb nu mijn Iphone al 1 jaar en tot op heden is mijn exchange nog niet op een juiste manier ingesteld. Het begint nu wel tijd te worden vandaar mijn hulpkreet.

Alvast bedankt voor de hulp.



mvg


Didier
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: touchscreen werkt niet wanneer te koud Sir Botex iPhone algemeen 8 28-10-11 16:17
Iphone 3gs werkt niet met Bose Sounddock II elios iPhone algemeen 0 25-10-10 21:51
TV out werkt niet op Iphone 3GS met 4.0 knutsenknut iPhone algemeen 7 30-06-10 17:27
exchange werkt alleen op TMO netwerk en niet op Wi-Fi blondie213 Wi-Fi 11 23-10-08 23:32
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.