//

Ontvangst probleem iphone 4

Ontvangst probleem iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Ik wil een iphone 4 aan gaan schaffen maar kan er iemand me mischien zeggen of het ontvangst probleem al op is gelost ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-10, 12:47
rotzooi26 rotzooi26 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard Ontvangst probleem iphone 4

Goedemiddag allemaal, Ik wil een iphone 4 aan gaan schaffen maar kan er iemand me mischien zeggen of het ontvangst probleem al op is gelost of niet? laat me aub even weten dan kan ik er rekening mee houden welke keuze ik zal maken. Alvast bedankt groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-10, 14:05
viskom viskom is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rotzooi26 Bekijk bericht
Goedemiddag allemaal, Ik wil een iphone 4 aan gaan schaffen maar kan er iemand me mischien zeggen of het ontvangst probleem al op is gelost of niet? laat me aub even weten dan kan ik er rekening mee houden welke keuze ik zal maken. Alvast bedankt groeten
Dit houd mij ook bezig en zou hier ook graag een antwoord op willen.
B.v.d. Viskom
  #3  
Oud 10-10-10, 14:07
Atteman Atteman is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Standaard

Dit is echt overrated, ik heb er totaal geen last van, in het begin heb ik er even last van gehad in bepaalde gebieden, maar het lijkt erop dat nadat ik mn batterij leeg heb laten lopen hij het daarna gewoon perfect doet..
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat als je je batterij leeg laat lopen je geen problemen hebt, maar ik ken meerdere mensen met de i4 en zij hebben er allemaal geen last van, ook niet als je erin knijpt..
  #4  
Oud 10-10-10, 15:03
viskom viskom is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atteman Bekijk bericht
Dit is echt overrated, ik heb er totaal geen last van, in het begin heb ik er even last van gehad in bepaalde gebieden, maar het lijkt erop dat nadat ik mn batterij leeg heb laten lopen hij het daarna gewoon perfect doet..
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat als je je batterij leeg laat lopen je geen problemen hebt, maar ik ken meerdere mensen met de i4 en zij hebben er allemaal geen last van, ook niet als je erin knijpt..
haha ja dat zou een leuke oplossing zijn geweest.
Misschien zit er ook wel verbetering in in de laatst uitgebrachte iphones4.
en anders een bumper toch?
  #5  
Oud 10-10-10, 15:11
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Ik heb pas een vorige week een Iphone 4 gehaald. Ik heb geen last van de antenne probleem. Er gaan wel hier en daar nog wat geruchten rond, dat de Iphones vanaf 30 Sept. 2010 de nieuwe revisies zijn waar het probleem is opgelost.

Info Apple.nl:

Citaat:
Als je op of voor 30 september 2010 een iPhone 4 hebt gekocht, volg je deze stappen voor een gratis Bumper of een ander hoesje voor je iPhone 4.
Deze krijg je er dus niet meer bij vanaf 30 September. Levertijden waren ook toen wat langer en is nu gezakt naar 2 ~ 3 weken in plaats van 8 weken.
  #6  
Oud 12-10-10, 11:44
Tranzy Tranzy is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard

Mijn balkje loopt ook helemaal terug als ik mijn handpalm op de opening houd. zover dat ook 3G verdwijnt.

Maar over het algemeen heb ik hier geen echte last van.
  #7  
Oud 12-10-10, 13:08
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

In belgie gekocht maar sinds ik hem daar gekocht heb is het ontvangst nog niet 1x weggevallen.
  #8  
Oud 12-10-10, 23:44
AppleIpwn AppleIpwn is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Laat het gerucht van het ontvangsprobleem van de iPhone4 je niet weerhouden om er 1 aan te schaffen..
Ik heb hem nu al zeker 2maanden en nog totaal geen last van gehad ( zonder hoesje in gebruik )

Telkens de 5 volle streepjes !
  #9  
Oud 14-10-10, 11:31
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Thuis heb ik geen goede ontvangst en dan kan ik de death grip moeiteloos naspelen. In het centrum van de stad heb ik 5 streepjes 3G en daar gaat er geen enkel streepje af bij een death grip. Op andere plaatsen gaan er één of twee streepjes af maar hou ik altijd ontvangst.

Het hangt dus af van het bereik op een bepaalde plek.
  #10  
Oud 14-10-10, 16:02
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Nergens last van, heeft grotendeels idd te maken met waar je je bevind.
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #11  
Oud 14-10-10, 16:03
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Heb een jaar de 3Gs gehad, altijd goed ontvangst en was blij dat ik eindelijk dat kon zeggen met T-Mobile, toen ik de Iphone 4 kreeg, was mijn bereik al snel vaak weg, simkaart eens in een andere telefoon gedaan (HTC) en hier deed het ontvangst het ook zeer slecht, ben nu 2 maand geleden overgestapt naar KPN en heb nergens meer last van, ik denk niet dat de Iphone 4 de zogegeheete death grip heeft,ik denk eerder dat het aan de locatie en de provider ligt.
  #12  
Oud 14-10-10, 16:21
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik heb op 1oktober mijn iphone 4 gekregen, via t-mobile. 3 weken daarvoor besteld..
Ik heb totaal geen last van death grip. Ook is mijn ontvangst vaak beter met t-mobile dan dat ik voorheen (iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS) met HI KPN had.
Verder heb ik op 4 oktober toch nog een Bumper besteld via de app die daarvoor aanwezig is in de app store, kreeg de bumper 2 of 3 weken daarom netjes thuisbezorgd.
  #13  
Oud 14-10-10, 16:47
saeg20 saeg20 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard

Ik gebruik nu al meer dan een maand het iphone4, ik ben er zeer tevreden mee. Alleen niet over T-Mobile. T-Mobile heeft een hele slechte dekking op 3G.

Als ik 3g uitzet, heb ik volbereik maar als ik 3g aanzet dan heb ik op kantoor maar 1 streep en thuis heb ik er 4 strepen bijna vol.
  #14  
Oud 15-10-10, 17:38
Marijntjeiphone Marijntjeiphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Wijk aan Zee
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar Marijntjeiphone
Standaard

Heb dit zogenaamde probleem niet Zelfs als ik binnenshuis de deathgrip toe pas valt ie niet terug.
  #15  
Oud 15-10-10, 18:17
jerry67 jerry67 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

3 weken de iPhone 4 en ik moet zeggen dat ik nog geen ontvangst problemen heb ondervonden!
  #16  
Oud 16-10-10, 11:19
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4 nu sinds 2 september. (Provider Proximus).
Ik gebruik hem zonder bumper en heb nog nooit enige last gehad van de deathgrip.
Overal waar ik hem gebruik, binnen of buiten, heb ik een perfect bereik.
Dit toestel werkt 100% en is volgens mij echt een aanrader.
  #17  
Oud 16-10-10, 13:56
wouter2190 wouter2190 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 73
Standaard

heb mijn iphone inmiddels 2 maand.
Geen last van antenne probleem, ook een aantal mensen die ik ken hebben er geen last van.

Vind dat er te veel ophef over gemaakt is, aangezien er maar een x aantal mensen er last van hebben.
Wel complimenten voor apple, om geld voor bumpers uit te trekken! Om toch hun klanten tevreden te houden
  #18  
Oud 16-10-10, 15:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Hier nog steeds hetzelfde; nog steeds deathgrip probleem, maar ik kan ermee leven, het stoort me niet echt, das vooral als je belt he en echt veel bellen doe ik al niet en als ik bel dan ist op een andere goeie manier die ik heb gevonden.
  #19  
Oud 16-10-10, 17:17
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

pfff zijn hier niet al 100 discussie over -_-. er is helemaal niks aan de hand, nog nooit last gehad en als het er al is, hebben andere smart phones het ook..... zucht
  #20  
Oud 16-10-10, 18:11
Metalpat Metalpat is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

hier hetzelfde heb ook bijna 2 maand mijn iphone 4 en geen enkel probleem, heb wel een bumper eromheen enkel en alleen om de achterkant niet steeds te hoeven poetsen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem ontvangst T-Mobile + ontvangen mail Gmail DouweK Odido (T-Mobile) 0 28-01-11 21:28
iPhone 4 Wi-Fi ontvangst ? R@TLeR Wi-Fi 1 11-10-10 20:04
iPhone 4 slecht ontvangst? sentmen iPhone algemeen 13 28-07-10 16:44
Ontvangst Iphone 3g litmanen10 Archief 1 02-01-09 21:23
waarschuwingssignaal bij sms ontvangst probleem Boskolleke iPhone algemeen 3 22-10-08 13:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.