iPhone 4 wifi ontvangst ? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mn iPhone 4 heb leek het mij dat de wifi ontvangst opmerkenlijk minder was dan met mn 3GS. Nu heb ik mijn 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Wi-Fi ontvangst ?
Sinds ik mn iPhone 4 heb leek het mij dat de Wi-Fi ontvangst opmerkenlijk minder was dan met mn 3GS. Nu heb ik mijn 4 naast een andere gelegd en terwijl die makkelijk 4 Wi-Fi networks vond had de mijne nog niks gevonden.
Thuis kan ik tot op 5m van mn Wi-Fi router connecteren verder lijkt niet mogenlijk. BT & GPS connectie lijken ook niet wat het moet zijn. Nog mensen met gelijkaardige problemen ? Of oplossingen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Doe even een speedtest met je iPhone's en kijk dan naar het verschil in snelheid. Het kan zijn dat de verbindingsindicator niet/minder nauwkeurig is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone - geen Wi-Fi ontvangst op ene, wel op andere | mriesenb | Wi-Fi | 7 | 26-12-11 18:04 |
Wi-Fi ontvangst iPhone 4 Wit slecht | iTonyVos | Wi-Fi | 18 | 18-10-11 16:35 |
iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router | Muracatun | Wi-Fi | 5 | 20-09-11 23:34 |
Slechte Wi-Fi ontvangst | Bluprint | Wi-Fi | 9 | 17-07-11 17:56 |
BlueTooth verstoort mogelijk Wi-Fi ontvangst iPhone | colliehome | Chat en geruchten | 5 | 23-10-09 19:49 |
|
|