waarschuwingssignaal bij sms ontvangst probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij ontvangst van een nieuw SMS bericht krijg ik slechts eenmaal een signaal ? Is het mogelijk om een herhaling van het signaal in te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waarschuwingssignaal bij sms ontvangst probleem
Bij ontvangst van een nieuw SMS bericht krijg ik slechts eenmaal een signaal ? Is het mogelijk om een herhaling van het signaal in te stellen ? bijvoorbeeld om de 5 minuten tot het bericht gelezen of het signaal is afgezet. Dit voor het geval je het eerste signaal niet gehoord heb.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is mogelijk via intelliscreen (betalend na 15 dagen).
Ook zijn er in cydia gratis apps die dat kunnen. VB: SMSnotify maar je moet wel jailbreaken, want standaard is dat niet mogelijk. Laatst gewijzigd door Bomans; 10-09-08 om 14:44. |
|
|||
|
|||
heb ik dan geen probleem met de waarborg ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een tijdje terug intelliscreen geinstalleerd, en dit aangezet. Ik heb nu intelliscreen verwijderd, maar die melding blijft wel telkens herhalen, hoe kan ik dit weer uitzetten?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms wordt niet opgeslagen bij ontvangst of versturen | MJolein | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 21:43 |
Vertraging ontvangst sms | Marnix. | Overige providers Nederland | 1 | 07-09-09 23:57 |
trilfunctie bij sms ontvangst | litmanen10 | Archief | 13 | 15-01-09 20:46 |
Namen bij ontvangst sms. | frokkel | iPhone algemeen | 1 | 24-08-08 23:10 |
Bij SMS ontvangst alleen trillen? | speeds | iPhone algemeen | 2 | 20-11-07 12:02 |
|
|