Bij SMS ontvangst alleen trillen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij vertellen of het signaal bij het ontvangen van en sms bericht op een of andere manier alleen trillen kan zijn bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij SMS ontvangst alleen trillen?
Wie kan mij vertellen of het signaal bij het ontvangen van en sms bericht op een of andere manier alleen trillen kan zijn bij de 1.1.1?
Ik kan nu namelijk alleen trillen met geluid aanvinken zonder geluid niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je gehele iPhone op stil zetten met het schuifje aan de zijkant. Anders een toon naar je iPhone zetten waar niks in staat, een stil fragment van een seconde of iets dergelijks en deze selecteren als SMS toon. Een andere oplossing kan ik niet bedenken..
|
|
|||
|
|||
Hai Shorty,
Waar zet je die toon dan in? Kan het mapje niet vinden... gr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3 x trillen bij sms. | Caszje | Jailbreak apps en thema's | 12 | 11-11-10 16:01 |
Trillen bij SMS | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 23-10-10 12:42 |
Slecht ontvangst alleen bij mij? | aaifoon | Odido (T-Mobile) | 11 | 16-08-10 19:27 |
Alleen trillen bij nieuwe sms berichten | tijjani | Ringtones en Wallpapers | 1 | 27-11-09 13:35 |
FW 2.1 gelukt alleen Iphone start niet op. Alleen logo en trillen. Help? | fillem | iPhone algemeen | 28 | 15-10-08 01:43 |
|
|