Slecht ontvangst alleen bij mij? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS met een T-Mobile abonnement. Vanaf het begin heb ik o.a. thuis wisselend ontvangst. De streepjes die het ontvangst weergeven veranderen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht ontvangst alleen bij mij?
Ik heb een iPhone 3GS met een T-Mobile abonnement. Vanaf het begin heb ik o.a. thuis wisselend ontvangst. De streepjes die het ontvangst weergeven veranderen continue en ik heb af en toe geen service. Dit gebeurd ook op andere plaatsen.
Ik dacht dat dit voornamelijk te maken had met het netwerk van T-Mobile. Maar het vreemde is dat ik laatst bij iemand was waar ik opeens ook geen service meer had, maar 2 anderen met hetzelfde toestel en provider wel. Ik heb van alles al geprobeerd. De simkaart eruit en er weer in, gereset, de netwerkinstelling herstelt. Ik heb de laatste ios geïnstalleerd, zonder jailbreak. Eerder had ik het toestel wel gejailbreaked. Kan het zo zijn dat dit nog steeds invloed heeft of is dat na een update van een nieuwe ios helemaal verwijderd? Heeft iemand hetzelfde probleem en is het verstandig om in mijn geval de hele iPhone opnieuw te installeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij heeft het ontvangst er ook mee te maken of je in een stad woont, of bijvoorbeeld op het platteland..
als je in de stad woont, dan zou ik het persoonlijk niet weten. woon je op het platteland, dan is het aan de ene kant wel begrijpelijk xD |
|
|||
|
|||
Ik woon in de stad.
|
|
|||
|
|||
Hebben die 2 anderen dan ook dezelfde software versie ?? Houden jullie hem allen hetzelfde vast ?? etc. etc.??
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde. heel raar.
ik heb me er maar bij neergelegd, we zullen wel een zondags model hebben denk ik. (of we hebben toevallig de antenne van de iphone 4 erin zitten) |
|
|||
|
|||
Je kan je simkaart in een ander toestel proberen (en een andere tmobile SIM in je mobiel) , hopelijk ligt et aan de sim zoja haal je gewoon een nieuwe SIM. Als het aan het toestel ligt en het toestel is niet ouder dan 2 jaar dan kan je het onder fabrieksgarantie laten repareren.
|
|
||||
|
||||
SIM? Hoe kan het aan je SIM liggen, daar zit geen ontvangertje in...
|
|
|||
|
|||
misschien moet je 3G uitzetten.
|
|
||||
|
||||
Ik heb 3G uit gezet en ik heb zeer goede ontvangst thuis, voor internet heb ik Wi-Fi.
Zet ik 3G weer aan dan heb ik maar een half balkje. Mijn zoon heeft met hetzelfde toestel 3Gs. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog altijd Geen Service op me telefoon staan. Daarnaast de melding Wachten op activering. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Nee toch :-((( misschien dan toch de iPhone maar activeren in iTunes!?? ;-) mooi toestel he?
|
|
|||
|
|||
3G uitschakelen heeft geen effect, ik krijg nog steeds af en toe de melding 'geen service'. Mijn buren hebben ook een iPhone met T-Mobile en zij hebben hetzelfde probleem.
Is het normaal dat de streepjes van ontvangst continue veranderen, ondankt dat het toestel op één plek ligt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 slecht ontvangst? | sentmen | iPhone algemeen | 13 | 28-07-10 17:44 |
Blauw cirkeltje = slecht ontvangst | vanlok | Odido (T-Mobile) | 10 | 08-05-10 21:48 |
Slecht ontvangst HI 3g toestel | basvanhees | Overige providers Nederland | 2 | 07-11-09 16:15 |
Slecht ontvangst na reparatie | Patty | iPhone algemeen | 0 | 09-08-08 17:21 |
Bij SMS ontvangst alleen trillen? | speeds | iPhone algemeen | 2 | 20-11-07 12:02 |
|
|