Kreeg normale sim bij iphone4 (tmobile) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg een normale simkaart bij mn i-300 iphone 4 abbo vandaag. Is die te knippen of vervalt dan garantie of weet ik veel? Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kreeg normale sim bij iphone4 (tmobile)
Ik kreeg een normale simkaart bij mn i-300 iphone 4 abbo vandaag. Is die te knippen of vervalt dan garantie of weet ik veel?
Is er een knip tutorial die gegarandeerd werkt? Merci! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb er geen ervaring mee, maar volgens mij kun je gewoon naar een T-Mobileshop en ruilen ze hem daar om voor een micro-SIM..
|
|
|||
|
|||
Is het middenstukje er niet tussen uit te halen?
Micro-simkaart: gewoon een uitgeknipte simkaart? - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Ben al weer in de trein terug aan het gaan. Hopelijk hebben ze microsims op voorraad. Wat denken jullie?
Wel dom dat ze me dan een normaal ding meegeven...maar het chip gedeelte is kleiner als normale sim dus knippen gaat ook niet zo... Edit: heb microsim gekrege op hun kosten, kon ik niet meteen gebruike door nummerbehoud ofzo, dus hebben ze mijn kaart geknipt. Daarna getest in demo model en hij deed het dus straks in mijn toestel proppen Ben al wel bezig sinds 13:00 met mn iphone 4 maargoed ik heb hem. Straks meteen aan de usb en syncen die handel Laatst gewijzigd door borgqueenx; 16-08-10 om 18:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4 met Voda of TMobile waar op voorraad in winkel | iguana9999 | Koopinformatie Nederland | 0 | 30-12-10 11:04 |
Tmobile reclame op Iphone4?? | Faukje | Odido (T-Mobile) | 8 | 23-09-10 22:20 |
Tmobile abbo i150 verlengen icm iphone4 | Michiel1987 | Odido (T-Mobile) | 1 | 03-08-10 14:33 |
Jailbreaken op 3GS bij 'normale' 4.0 | joepje3 | Jailbreak | 6 | 23-06-10 22:57 |
iPhone Sim in normale Telefoon | Skitel | Archief | 3 | 26-01-08 18:06 |
|
|