e-mail alleen voorvertoning discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dag, opeens krijg ik niet meer mijn hele email te zien maar alleen de eerste 5 voorvertoningsregels. ik zie nergens hoe ik het kan veranderen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
e-mail alleen voorvertoning
dag,
opeens krijg ik niet meer mijn hele email te zien maar alleen de eerste 5 voorvertoningsregels. ik zie nergens hoe ik het kan veranderen. er is niets gewijzigd aan de instellingen, dus????? help svp Hermanchen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs syncen met Outlook (alleen mail!) | iPatphone | iTunes | 0 | 30-12-10 09:55 |
Prog om sms voorvertoning uit te zetten? | greenbeauty | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-09-09 10:11 |
E-mail met foto vermijden (alleen de tekst) | etienne | Muziek, foto & video | 4 | 30-07-08 23:38 |
GPRS mail alleen headers? | coenremmelts | iPhone algemeen | 1 | 18-03-08 17:36 |
iTunes Store voorvertoning werkt niet meer | oudewater | Unlock [archief] | 0 | 23-02-08 22:30 |
|
|