Batterij volledig opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik weet niet echt waar ik met mijn vraag terecht kan dus post ik hem hier aangezien het niet direct een groot probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij volledig opladen
Hallo iedereen,
Ik weet niet echt waar ik met mijn vraag terecht kan dus post ik hem hier aangezien het niet direct een groot probleem is... Als mijn Iphone volledig is opgeladen en ik hem uit te strekker trek, blijft het gebruik & stand by (instellingen - gebruik batterij) identiek hetzelfde.. Ik had graag dat ik kan zien hoelang ik mijn Iphone na elke herlaadbeurt kan gebruiken.. Alvast bedankt!! CC |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar bestaan Apps voor, Batterydocter (niet gratis denk ik ) bijv. deze app zegt exact hoelang je batterij meegaat in standby, in 3g, in ipod functie,...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijd sinds volledig opladen kapot | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 05-07-13 02:14 |
Batterij laadt niet volledig op. | Pl4y0r | iPhone algemeen | 2 | 10-01-11 11:13 |
Batterij warm na opladen | X-Tince | iPhone algemeen | 9 | 08-08-10 15:14 |
Opladen batterij | driessenm | iPad algemeen | 19 | 24-07-10 14:54 |
Batterij wil niet opladen | 21bis | iPhone algemeen | 4 | 10-04-09 22:09 |
|
|