//

Tijd sinds volledig opladen kapot

Tijd sinds volledig opladen kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend van de oplader gedaan (inmiddels al weer zo'n 3 of 4 uur) en veel muziek geluisterd. Toch werkt het "Tijd sinds volledig opladen" (Instellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-07-09, 15:26
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard Tijd sinds volledig opladen kapot

Vanochtend van de oplader gedaan (inmiddels al weer zo'n 3 of 4 uur) en veel muziek geluisterd. Toch werkt het "Tijd sinds volledig opladen" (Instellingen >> Algemeen >> Gebruik) niet meer.

Er staat een hele dik - achter waar normaal de tijd staat.
Dus in plaats van iets van "Gebruik: 5h 39m" o.i.d. staat er "Gebruik: -". Het zelfde geld voor stand-by. Heeft iemand hier meer last van?

Het is truowens zo'n "dikke" streep (dus langer als de normale -).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-09, 15:37
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

iPhone uit- en aanzetten werkt trouwens niet.
  #3  
Oud 18-09-11, 19:06
Hammertime's schermafbeelding
Hammertime Hammertime is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 98
Standaard

Ik heb dit zelfde probleem.. Heb je hier een oplossing voor gevonden?
  #4  
Oud 18-09-11, 19:11
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dit gebeurt bijvoorbeeld als je Springboard respringt (bijv. na installatie van iets uit Cydia)

Je moet de iPhone eerst opnieuw opladen tot het stekker symbooltje verschijnt / de batterij 100% opgeladen is. Reboot je iPhone dan voor de zekerheid nog eens, terwijl die aan de lader hangt, en ontkoppel de lader pas als de batterij van de iPhone ook na het opnieuw opstarten weer 100% aangeeft en het stekker symbooltje laat zien.

Als het goed is, gaat de teller nu weer lopen, vanaf het moment dat je de lader ontkoppelt, totdat je je Springboard weer respringt.
  #5  
Oud 19-09-11, 17:56
Hammertime's schermafbeelding
Hammertime Hammertime is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rheden
Berichten: 98
Standaard

Dank je wel! Ik had ook problemen met de batterij ik dacht dat dit met elkaar in verband stond. Na een harde reset en een volledige dag (en nacht) aan het netstroom te hebben gelegen, doet de iPhone alles weer naar behoren.
  #6  
Oud 05-07-13, 02:14
ronlut ronlut is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt. Op deze manier voor mij opgelost. Ik had dit probleem in het verlengde van een storing dat mijn iPhone vanzelf weer aan ging als ik hem afsloot. Ik kreeg mijn iPhone niet uit (batterij circa 60-100%). Wel als deze aan de netspanning lag. Ook wel als de batterij circa 50% of minder was. Deze storing verholpen door de batterij helemaal leeg te trekken met daar bij ook de stekkeringang voor de oplaadkabel schoon te maken met een tandenborstel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij volledig opladen CharlieCharlo iPhone algemeen 1 04-04-11 13:11
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer Renzo4000 iPhone algemeen 0 09-07-09 14:47
Iphone volledig kapot ??? goacidia iPhone algemeen 5 25-06-08 22:44
Scherm met tijd+batterij aanlaten tijdens opladen firestarter iPhone algemeen 3 18-04-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.