Scherm met tijd+batterij aanlaten tijdens opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om het schermpje dat je ziet wanneer de iPhone in z'n dock zit continue te laten zien? Nu springt ie na 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm met tijd+batterij aanlaten tijdens opladen
Is het mogelijk om het schermpje dat je ziet wanneer de iPhone in z'n dock zit continue te laten zien?
Nu springt ie na 4 seconden uit. Vind het wel een overzichtelijk klokje + het is handig om bij te houden hoever het opladen is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja makkelijk,
Naar >Settings< en dan >general< Daar de functie "auto-lock" op NEVER zetten en dan heb je geen last er meer van
|
|||
|
|||
Dacht ik ook, maar dan heb je de homescreen, dat wil ik niet, ik wil het schermpje met de grote klok erop en zonder icons
|
|
|||
|
|||
denk het niet, of je moet een app hebben die het mogelijk maakt... maar de standaard functies van de iPhone kunnen dat niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijd sinds volledig opladen kapot | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 05-07-13 02:14 |
Curieus...: batterij-percentage neemt niet meer toe tijdens opladen | thezahir | iPhone algemeen | 2 | 18-11-12 20:52 |
probleem met Batterij opladen eerste keer | bern01 | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 19:23 |
iPhone 3G met een nieuw scherm, kortere batterij duur | cedricgl | iPhone algemeen | 2 | 21-03-10 13:06 |
|
|