Wit beeld! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraagje. Vanmiddag was ik met mijn Iphone muziek aan het luisteren en toen werd mijn beeld in 1x wit, alleen het bovenste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wit beeld!
Ik had een vraagje.
Vanmiddag was ik met mijn Iphone muziek aan het luisteren en toen werd mijn beeld in 1x wit, alleen het bovenste gedeelte bleef nog op het huidige beeld staan. Ik heb hem een paar keer uit en aangedaan maar grotendeels mijn hele beeld blijft wit, waardoor mijn Iphone nu dus onbruikbaar is. Weet iemand wat ik hiermee aanmoet of heeft iemand hier ervaring mee? Alvast Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
HHhmmmm.... nog nooit eerder gehoord...
De vraag is nu of het een hardware matig of software matig probleem is..... Ik zou een keer proberen te estoren kijken of dit helpt, op het forum is genoeg te vinden over hoe dit werkt.......anders ff een pm Als het hardware matig is zou je er (mischien) een nieuw scherm in moeten laten zetten....(als die kapot is)
|
||||
|
||||
das wel heel vreemd. Probeer eens opnieuw te restoren
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
krijg wit beeld en gaat niet uit | cyn | Archief | 1 | 20-05-09 22:55 |
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email | Albertine | iPhone algemeen | 5 | 08-02-09 23:44 |
Iphone geeft wit beeld! | Rejmo | iPhone algemeen | 1 | 25-05-08 21:05 |
|
|