Geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind dat de luidspreker nog al vrij stil als je met iemand belt, ook al zet je het op het luidst. Ook de beltoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid
Ik vind dat de luidspreker nog al vrij stil als je met iemand belt, ook al zet je het op het luidst. Ook de beltoon zou wat luider mogen. Is hier misschien een app voor om dit nog luider te zetten dan alleen wat de Iphone toelaat?
Grtz Fré |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volume Boost in de iFoneguide Experimental-source.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volume Boost verhoogt alleen de maximum geluidssterkte tot de maximum toegestane/aanwezige geluidssterkte, dus geen probleem voor je speakers. Let alleen op: ik heb het eraf gegooid want als je naar je iPd luistert en krijgt een sms-je binnen ofzo, dan schrik je je de tering. Dan geeft ie dat een heel hard geluid door je oordopjes. Ik zelf vind het dus helemaal niets.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geluid | Mikkey4 | iPad algemeen | 6 | 23-05-11 13:15 |
Geluid | IvoOranje | iPhone algemeen | 2 | 08-03-11 21:09 |
Geluid | ikke_123 | iPhone algemeen | 0 | 13-04-10 13:00 |
geluid | Trekhond | Archief | 2 | 20-12-09 18:01 |
|
|