E-mail met foto vermijden (alleen de tekst) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik email ophaal met mijn iphone 3G komen ook de foto's in deze mails mee en dat kost veel aan volume. Is er geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
E-mail met foto vermijden (alleen de tekst)
Wanneer ik email ophaal met mijn iphone 3G komen ook de foto's in deze mails mee en dat kost veel aan volume. Is er geen instelling om alleen de tekst te downloaden zonder de foto's van deze mails?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je met pop3 werkt zal deze direct de fotos mee binnenhalen. Ik werk met een exchange server en daar komen de attachements pas op de iphone wanneer ik er op op klik.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben bij Telenet (Telenetabonnement voor GSM gaat via Mobistar netwerk). Zou ik daar een exchange server kunnen gebruiken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen mail meer ophalen(alleen met Wi-Fi) | loentje48 | Wi-Fi | 4 | 11-04-11 21:27 |
Iphone 3gs syncen met Outlook (alleen mail!) | iPatphone | iTunes | 0 | 30-12-10 09:55 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
Wil filmpje zien, maar krijg alleen tekst | martijn11 | iPhone algemeen | 5 | 13-10-09 01:17 |
|
|