Foto's geotaggen op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik meende ooit iets gelezen te hebben dat aan de foto's coordinaten worden gekoppeld en daardoor zichtbaar kunnen worden op de google maps kaart. Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's geotaggen op iphone
Ik meende ooit iets gelezen te hebben dat aan de foto's coordinaten worden gekoppeld en daardoor zichtbaar kunnen worden op de google maps kaart.
Bij het maken heb ik inderdaad de vraag gekregen of ik mijn locatie wil beschikbaar stellen. Maar als ik dan op kaart kijk zie ik geen pinnetje of iets dergelijks met een linkje naar de foto. Hopelijk kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe, of wat ik moet doen om het wel zichtbaar te krijgen op de kaart. Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je AppleSupport eens bezoeken, lees het topic maar eens door. Nog niet perfect, maar wat niet issss....
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op | roelofk | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-10 23:20 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
Foto's geotaggen | Maik71 | iPhone Apps | 2 | 13-07-08 19:26 |
|
|