Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik er niet aan toe kom om nog stukken te schrijven voor de Dutch iPhone Photo Group , wil ik voorlopig alleen de beelden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op
Omdat ik er niet aan toe kom om nog stukken te schrijven voor de Dutch iPhone Photo Group, wil ik voorlopig alleen de beelden laten spreken.
Dit betekent dat ik de naar mijn mening beste foto's van Nederlandse iPhone fotografen op de site ga plaatsen zonder begeleidende tekst. Kortom de essentie: alleen beelden. Je kan hier je foto opgeven en ik zal dan beoordelen of ik hem publiceer op de site of niet. Hier kan je wat inspiratie opdoen: http://iphonephoto.us/
blog.KidLazy.nl Laatst gewijzigd door roelofk; 17-05-10 om 23:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Er zat een foutje in de link, is nu aangepast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|