via iphone op laptop surfen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg me af hoe ik via mijn iphone (gprs) op men macbook pro zou kunnen surfen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
via iphone op laptop surfen?
Hallo,
Ik vroeg me af hoe ik via mijn iphone (gprs) op men macbook pro zou kunnen surfen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand deze methode ook werkend gekregen op 1.1.3? Zit nu al uren te rommelen maar krijg geen verbinding. Iemand?
|
|
|||
|
|||
Lekker omslachtig! Laten ze nu gewoon met Bluetooth PAN komen, dat maakt het veel makkelijk
|
|
|||
|
|||
Via deze methode is het me nu wel gelukt. Redelijk eenvoudig en de snelheid valt me erg mee. Aanrader als je even geen Wi-Fi in de buurt hebt en toch liever op je laptop surft / mailt!
Tethering the iPhone for OS X - Dragon Blog Laatst gewijzigd door Joris; 01-02-08 om 01:57. |
|
|||
|
|||
En voor windows pc's?
|
|
|||
|
|||
Via windows weeknie. Overigens is m'n ervaring na een dag toch wat minder positief. Hij laadt vaak pagina's niet, zegt dat er geen verbinding is met het internet etc. Onbetrouwbaar dus. Jammer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop | FenixStyle | iTunes | 5 | 29-11-10 19:35 |
Simultaan oproepen ontvangen en surfen ? | piroleco | Orange | 2 | 19-09-10 12:59 |
Surfen op de IPhone 3GS ? | abruzzese | iPhone Apps | 4 | 31-07-10 21:14 |
surfen zonder Wi-Fi | quincy | Archief | 9 | 14-02-08 23:50 |
help! kan opeens niet meer surfen! | blaugrana | Archief | 0 | 31-12-07 16:40 |
|
|