Iphone start niet meer op discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iphone US 16GB 2G met firmware 1.1.4 Aan de hand van deze guide http://www.iphoneclub.nl/forum/f59/i...2g-iphone.html wou ik hem upgraden naar 2.1 Tijdens het proces ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone start niet meer op
Ik heb iphone US 16GB 2G met firmware 1.1.4
Aan de hand van deze guide https://forum.iculture.nl/f59/i...2g-iphone.html wou ik hem upgraden naar 2.1 Tijdens het proces bleef de iphone echter hangen en is alles misgelopen dus. Nu heb ik een iphone die opstart met het rondraaiende logo en na enkele seconden stopt het logo met draaien en "freezed". om dan vervolgens na een minuut zichzelf te herstarten en zelfde proces te herhalen. Ik krijg op geen enkele manier connectie via USB in iTunes dus kan hem ook niet herstellen. Wat moet ik doen ik hoop dat ie niet stuk is /help pls |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zet je iphone uit en afkoppelen.
druk je homeknop in en samen inpluggen aan je pc. nu zou je moeten kunnen herstellen
|
||||
|
||||
Of probeer even in DFU te herstellen. Staat in de wiki uitgelegd. Als je nog meer vragen hebt kun je ze ook in dat andere topic stellen.
Slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
iPhone start niet meer op | Jarhead | Archief | 0 | 23-10-08 18:05 |
|
|