Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, mijn iphone wilde niet meer opstarten en ik kan met itunes dus niet herstellen, want dan wil die 3.1.3 installeren. Dat heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu?
Hoi allemaal,
mijn iphone wilde niet meer opstarten en ik kan met itunes dus niet herstellen, want dan wil die 3.1.3 installeren. Dat heb ik dus NIET gedaan, maar kan iemand mij vertellen hoe ik mijn iphone weer werkende kan krijgen zonder itunes?? Ik had via instellingen een reset van alle instellingen gedaan en nu wil die dus via itunes steeds de nieuwe update doen. ik heb hele avond gister al internet doorgespit en ook een custom erop geprobeert te zetten maar krijg steeds foutmelding 1600.. iemand die mij kan helpen hoe ik mijn iphone weer aan de praat kan krijgen?? (ik ben dus wel zo dom geweest om te jailbreaken zonder eerst een backup te maken via itunes ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vul eerst eens je profiel in. Wat voor iPhone heb je? Zonder die informatie kunnen we je onmogelijk helpen.
|
|
|||
|
|||
ai excuses.. is ingevuld
|
|
||||
|
||||
Werkt DFU mode + gedownlade FW niet? Klik met shift inhouden zoeken kaar FW 3.1.2 die je hebt gedownload.... En dan herstelt ie op 3.1.2...
|
|
|||
|
|||
ik kon alleen custom firmware vinden.. die heb ik geprobeert, maar dan krijg ik een 1600 error aan het eind. DFU werkte verder wel
|
|
||||
|
||||
Download FW 3.1.2, google het ff
zet je iphone in DFU mode, google ool ff hoe. Klik + shift op herstellen in iTunes zoek de gedownloade FW klik die aan en laat hertellen... heb je dit geprobeerd? Zo ja weet ik het ook niet meer |
|
|||
|
|||
jah Melle, dat heb ik geprobeert. punt is alleen dat ik alleen een custom fw kon vinden. misschien is dat het probleem?
zou dat gewoon moeten werken?? [edit: zie net dat de file die ik downloade een zip bestand is die ik moet hernoemen naar de restore file extensie.. nog maar een poging nu] Laatst gewijzigd door pat1812; 06-02-10 om 11:38. |
|
||||
|
||||
ja dat zal het zijn. Anders download je FW hier : iPod and iPhone Firmware Download
of iPhone 3.1.2 download links Hopelijk is het gelukt |
|
|||
|
|||
lukt dus ook niet.. hij gaat via internet bij apple checken of het een goed bestand is en dan krijg ik.. not eligible.. iemand misschien een idee?? zonder internet breekt hij restore meteen af
kan ik een backup van iemand anders misschien gebruiken?? |
|
||||
|
||||
die melding had ik tijdje geleden ook.... was me alleen gelukt om herstellen naar 3.1.3... en heb ik ook weer gejailbreaked.. bij jou lukt dat alleen niet... uhm..
Je ik heb wel backup.. waar kan ik die vinden en hoe naar jou sturen? |
|
||||
|
||||
Dat is normaal. Bij een restore bij een 3Gs gaat hij de handtekening bij Apple controleren, dan gaat hij pas een restore doen. En sinds 3.1.3 uit is gekomen, word 3.1.2 niet meer ondersteund door Apple. Het enigste wat je kan doen is een custom firmware maken met een activatie in. Unlock dat weet ik niet of je een simlock vrije iPhone hebt.
iPhone 3GS - Jailbreak - Met activatie - Cydia Link Hiermee zou het moeten lukken, anders kan je alleen nog naar 3.1.3 gaan. Een backup zal niks helpen hoor
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-02-10 om 12:28. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
tja
Citaat:
|
|
||||
|
||||
3.1.3 en daarna downgrade naar 3.1.2?
|
|
|||
|
|||
dat kan toch niet??
|
|
||||
|
||||
weet ik niet zeker.... je kan ff google of youtube
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Help: geupdate naar 4.0.1 maar simkaart wordt niet ondersteund? | pdewildt | Unlock | 14 | 23-08-10 09:37 |
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks | fletchify | Wi-Fi | 3 | 12-02-10 20:15 |
3G geupdate naar 2.2, yessim werkt niet meer. | Jupske | Archief | 1 | 01-12-08 15:26 |
iPhone: Geupdate naar 2.0.2 Unlocked maar niet geactiveerd? | pzelf | Jailbreak | 2 | 21-08-08 23:18 |
|
|