Nieuwe Iphone 3 G laat selectief op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds dinsdag weer een nieuwe Iphone 3 G omdat mijn vorige nergens meer op kon laden en werd ook niet meer herkend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe Iphone 3 G laat selectief op
Hoi, Ik heb sinds dinsdag weer een nieuwe Iphone 3 G omdat mijn vorige nergens meer op kon laden en werd ook niet meer herkend door de Itunes voor updates.
Nu dus die nieuwe. Dinsdag laadde of hoe schrijf je dat wel op en sinds gisteren opeens niet meer. Werd wel door Itunes gevonden en kon synchroniseren- Toen kwam die nieuwe update en kon ik hem weer opladen ook met mijn auto oplader. Maar nu vanmorgen wordt hij wel herkend in Itunes en kan ik synchroniseren maar laad hij niet op. Ik word er bijna hopeloos van, want weet niet hoe ik het moet oplossen? Wie helpt mij ajb? groetjes Else Laatst gewijzigd door dejongemi; 06-02-10 om 13:14. Reden: schrijffout |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gegevens van oude iphone selectief terughalen | Berik61 | iPhone algemeen | 4 | 13-10-08 11:16 |
|
|