!Groot probleem! dockconnecter werkt niet meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Ik heb een iphone 3g, 3.0 en gejailbreakt. ik kreeg de laatste dagen de hele tijd de melding: Dit iphone accessoire is niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
!Groot probleem! dockconnecter werkt niet meer!
Dag mensen,
Ik heb een iphone 3g, 3.0 en gejailbreakt. ik kreeg de laatste dagen de hele tijd de melding: Dit iphone accessoire is niet beschikbaar voor de iphone, opladen is niet mogelijk. deze melding negeerde ik, en drukte hem gewoon weg. Waar ik nu achterkom, is dat mijn dock het niet meer doet. (Dus onder in me iphone waarin ik hem wil opladen) Er gebeurt gewoon niets! Ook als ik hem aan de pc hang werkt hij niet. Ik heb de iphone uitgezet, want ik heb nog 7% batterij beschikbaar op dit moment. Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Ik kan hem dus ook niet aan itunes leggen, om firmware herstel te doen, want hij vind de iphone niet. Ik denk zelf dat dit te maken heeft sinds ik met SSH ben begonnen. Ik veranderde een aantal ringtones.. dit werkte gewoon goed. maar nu zit ik met dit probleem. Help! Laatst gewijzigd door Th00mz; 06-02-10 om 13:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Groot probleem: Kan niet meer herstellen. | vinkdtp | Jailbreak | 2 | 07-04-11 22:57 |
Groot probleem, beginscherm heeft grote iconen en kan nu niks meer :-(((( | kimjansentopma | Archief | 3 | 26-09-10 21:23 |
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp | celik | iTunes | 1 | 09-09-10 23:46 |
Raar/Groot probleem (mic werkt niet) | driepie | iPhone algemeen | 4 | 10-07-09 10:07 |
|
|