Groot probleem: Kan niet meer herstellen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik met redsn0w mijn iPhone 3GS heb gejaibreaked liep de telefoon tijdens een poging te unlocken vast. Ik kijk nu tegen het witte opstart-appeltje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Groot probleem: Kan niet meer herstellen.
Nadat ik met redsn0w mijn iPhone 3GS heb gejaibreaked liep de telefoon tijdens een poging te unlocken vast. Ik kijk nu tegen het witte opstart-appeltje aan.
Dit heb ik al geprobeerd: - Opnieuw redsn0w erop gezet - Met iTunes alles herstellen - Herstarten met home- en aan-knop Lukt allemaal niet. Ik kijk nu al 1,5 uur tegen een wit appeltje aan. Dit is echt heel erg frustrerend. Iemand met soortgelijke ervaring of een idee voor een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost met onderstaande tip van Timmy89:
gewoon redsnow opstarten ispw 4.3.1 selecteren cydia aanvinken en animated bootlogo en gsm in dfu zetten. hij zet dan de nieuwe jailbreak erop en alles blijft staan. ook je cydia apps Merkop: Cydia aanvinken en GSM in DFU kan niet tegelijk het is of/of. Het werkte met de functie GSM in DFU. |
|
|||
|
|||
Citaat:
install cydia install custom bundle enable battery percentage just boot tethered right now just enter pwned dfu mode right now |
Labels |
iphone start niet meer op, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan niet meer herstellen | Nv22 | Archief | 2 | 23-03-11 00:44 |
Groot probleem, beginscherm heeft grote iconen en kan nu niks meer :-(((( | kimjansentopma | Archief | 3 | 26-09-10 21:23 |
!Groot probleem! dockconnecter werkt niet meer! | Th00mz | iPhone algemeen | 0 | 06-02-10 13:19 |
iPhone: Raar probleem, kan iPhone niet herstellen! | johngossen | Jailbreak | 6 | 13-06-09 22:02 |
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) | Guest-20201028093429 | iTunes | 3 | 21-08-08 23:19 |
|
|