3.X Nog steeds niet geupdate -> WiFi werkt niet/nauwlijks discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kamp al sinds OS 3.0 uit is met het probleem dat als ik OS 3.0 of hoger installeer. Dan werkt gewoon alles op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks
Ik kamp al sinds OS 3.0 uit is met het probleem dat als ik OS 3.0 of hoger installeer. Dan werkt gewoon alles op mijn !iPod Touch 2G! behalve als het iets met internet te maken heeft, dan het werkt gewoon niet/nauwlijks: google.nl laden werkt soms binnen 2 minuten. Laat staan een grotere site. Ik zit gewoon op hetzelfde netwerk en met het netwerk is niks mis want op 2.2.1 werkt het wel :S
@mods: Submitted in verkeerde forum:$ Problems moet tie in xD Laatst gewijzigd door fletchify; 12-02-10 om 00:37. Reden: Verkeerd forum |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen
Dingen die je kunt proberen (van eenvoudig tot wat lastiger ) * iPhone eens opnieuw opstarten * iPhone een harde reset geven (Home- en Lock/Awake-button ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt) * iPhone herstellen in iTunes * iPhone herstellen in iTunes en dan geen reservekopie terug zetten * iPhone herstellen in iTunes in Recovery Mode en dan geen reservekopie terug zetten * iPhone herstellen in iTunes in DFU-mode en dan geen reservekopie terug zetten PS, deze meeste begrippen staan uitgelegd in de Wiki |
|
|||
|
|||
Ok thnx gak vanaaf proberen!
|
|
|||
|
|||
3.0 werkte niet maar nu 3.1.3 wel ;D
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt nog steeds niet!! (Vodafone met juiste instelling | tachysnarf | Vodafone | 25 | 21-06-11 20:30 |
Youtube werkt nog steeds niet na PCAY | RamonPouw | iPhone algemeen | 43 | 18-07-10 15:35 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
iphone werkt nog steeds niet | wmaxim | iPhone algemeen | 2 | 18-08-08 20:28 |
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 | wmaxim | iPhone algemeen | 7 | 16-08-08 14:38 |
|
|