//

Email crash bij Ziphone

Email crash bij Ziphone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem. Ik had een werkende 1.1.2 OTB die unlocked was en een devteam soft update had gekregen. Meeste dingen werkten, op een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-02-08, 15:28
199724 199724 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard Email crash bij Ziphone

Ik heb een probleem. Ik had een werkende 1.1.2 OTB die unlocked was en een devteam soft update had gekregen. Meeste dingen werkten, op een paar dingen als Locate me na. Dus ik dacht dan maar de Zibri oplossing te gebruiken. Ik heb hem hersteld in iTunes en Ziphone laten lopen. Alles loopt prima en locate Me werkt nu ook. Ik weet dat je moet opassen met restoren van je data, maar heb dit wel gedaan na BSD te installeren. Nu heb ik slechts 1 probleem. Mijn email app crasht. Hij gaat open en meteen weer dicht. Ik heb geprobeerd mijn POP account te wissen, maar dat weigert hij. Tenminste hij reageert er niet op. Ik had kort gelezen dat Safari cookies mogelijk ook problemen gaf, maar dat heb ik nog niet getest. Heeft iemand ervaring hiermee en een mogelijke oplossing zonder SSH te hoeven gebruiken? Ik heb even weinig tijd om me daar in te gaan verdiepen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-08, 16:04
199724 199724 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard Opgelost.

Zelf opgelost. De syncfix van iClarified herstelt de boel.
  #3  
Oud 11-04-08, 09:53
dutchbird737 dutchbird737 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 3
Standaard Mail crash

Ik heb net hetzelfde probleem gehad (na een backup restore nadat ik mijn telefoon gepwned had). De oplossing in mijn geval was (wel via SSH):

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/

Daarna werkte alles weer als vanouds.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email crash sneldrinker iPhone algemeen 1 24-01-11 09:31
Springboard Crash bij openen link vanuit email! lbroek1 iPhone algemeen 2 29-12-10 16:48
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 21:37
MobileMail.app Crash Ziphone Louren iPhone Apps 6 21-10-08 10:27
Mail crash bij 2.0.2 j.junior iPhone algemeen 15 15-09-08 19:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.