email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ontvangs van mail geen probleem versturen gat ook gewoon weg maar komt nooit aan bij persoon. Wel als ik op de zelfde mail beantwoord komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan
Ontvangs van mail geen probleem versturen gat ook gewoon weg maar komt nooit aan bij persoon. Wel als ik op de zelfde mail beantwoord komt deze mail wel aan. Raar
weet iemand hoe dit kan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien kan je je probleem eens wat beter uitleggen?
|
|
||||
|
||||
Ik heb mail van hetnet met een eigen domien van hostplan.
naam ingevult Email adres ingevult wachtwoordt ingevuld server inkomend hostnaam: pop04.tiscomhosting.nl gebruikersnaam: ingevuld wachtwoord : ingevuld server uitgaande Hostnaam : mailhost,hetnet.nl Gebruikesnaam niets wachtwoordt niets gebruik ssl uit serverpoort 25 dit zijn de instellingen die ik heb ingevult ik krijg wel mail binnen maar de mail die ik verstuur gaan wel weg maar komen neit aan bij de persoon Ik heb ook een account van het werk in gevult en dat is van xs4all en die doet het wel. Dus ik denk dat ik een andere instelling meot hebben maar daar kan ik niets over vinden wie kan mijn helpen Laatst gewijzigd door omdg; 30-10-10 om 21:32. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja dat klopt heb ik fout getypt ik heb er een punt staan in de telefoon instelling
|
|
||||
|
||||
Je hebt niet gejailbreaked, dus ik neem aan dat je telefoon van t-mobile is?
en als je 'smtp.gprs.t-mobile.nl' gebruik (zonder quotes) |
|
||||
|
||||
klopt dat deze van t-mobile is ik ga het proberen je hoort van me
|
|
||||
|
||||
er wordt nu gevraagd of ik ssl wil gebruiken ja of nee
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
server reageert niet kan ik die van xs4all niet gebruiken die staat op smtps.xs4all.nl en ssl aan met server poort 465
|
|
||||
|
||||
Had je het ook al via poort 25 geprobeerd.
De meeste providers staan niet toe dat er via hun smtp server verstuurd wordt als er niet is ingelogd via hun netwerk. De iPhone gebruikt het netwerk van t-mobile, dus vandaar dat ik dat wou proberen. Mischien lukt het via xs4all, waarschijnlijk zal je dan wel je inlog gegevens moeten opgeven van je mail account. Wanneer je je zakelijke instellingen hebt geprobeerd gebruikte je daar wel ssl, dus poort 465? Dan zal je nu deze ook moeten gebruiken. |
|
||||
|
||||
Ik ga nog wel even stoeien ik laat nog wel van me horen of het gelukt is
Alvast bedankt voor de moete |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzonden email van iDevice synchroniseren met live mail | EvertStrack | iPhone algemeen | 2 | 11-01-11 13:52 |
Verzonden email lees bevestiging? | att iPhone | iPad algemeen | 0 | 13-05-10 22:05 |
Verzonden email naar Outlook 2007 | mauricenl | iPhone algemeen | 1 | 26-12-09 10:55 |
Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) | spruitje | iPhone algemeen | 1 | 04-12-09 09:27 |
SMS niet verzonden, komt toch aan? | Sli | iPhone algemeen | 3 | 24-10-09 14:14 |
|
|