Verzonden email lees bevestiging? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al aangeeft: weet iemand of het mogenlijk is om een ontvangst en/of een leesbevestiging te krijgen als je vanaf de iPad een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verzonden email lees bevestiging?
Zoals de titel al aangeeft: weet iemand of het mogenlijk is om een ontvangst en/of een leesbevestiging te krijgen als je vanaf de iPad een email verstuurd?
Ik wil dit graag omdat mijn boekhoudster al 4 van mijn emails niet ontvangen heeft sinds ik met de Ipad emails naar haar verzend. (iemand daar ervaring mee?) De meeste emails krijgt ze wel slechts af en toe ontvangt ze er een niet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bevestiging | xrgman | iTunes | 1 | 13-02-11 09:39 |
Verzonden email van iDevice synchroniseren met live mail | EvertStrack | iPhone algemeen | 2 | 11-01-11 13:52 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
sms LEES bevestiging | Almere | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-12-09 15:30 |
Verzonden email naar Outlook 2007 | mauricenl | iPhone algemeen | 1 | 26-12-09 10:55 |
|
|