//

Verzonden email naar Outlook 2007

Verzonden email naar Outlook 2007 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe Iphone 3Gs 16gb, het werkt echt geweldig! Nu nog even wachten op een unlock patch. Heb nr ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-09, 17:37
mauricenl's schermafbeelding
mauricenl mauricenl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Ruinen
Berichten: 21
Standaard Verzonden email naar Outlook 2007

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe Iphone 3Gs 16gb, het werkt echt geweldig! Nu nog even wachten op een unlock patch. Heb nr 43 op 4e en 5e pos. in serienr, dus voorlopig ff niet uit zetten

Ook het mailen gaat goed, alleen zit ik met het probleem dat de mailtjes die ik verzend via de Iphone wel als verzonden opgeslagen worden in de telefoon, maar niet worden gesynchroniseert met de map verzonden van mijn outlook 2007 (wij werken niet met exchange).

Nu kun je wel een BCC doen naar je eigen mailadres, maar ja dan staat je verzonden bericht in je outlook post in mapje.

Weten jullie een oplossing / foefje, of heb ik ergens een verkeerde instelling?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-09, 10:55
maradja's schermafbeelding
maradja maradja is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Gouda
Berichten: 38
Standaard

Als het goed is kan je instellen "kopie naar E-mail account" op je PC.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 22:37
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 FIST2000 iTunes 0 11-03-10 23:42
Sync outlook 2007 naar cloud BrainWorks iTunes 1 25-07-08 08:21
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.