Verzonden email naar Outlook 2007 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe Iphone 3Gs 16gb, het werkt echt geweldig! Nu nog even wachten op een unlock patch. Heb nr ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verzonden email naar Outlook 2007
Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe Iphone 3Gs 16gb, het werkt echt geweldig! Nu nog even wachten op een unlock patch. Heb nr 43 op 4e en 5e pos. in serienr, dus voorlopig ff niet uit zetten
Ook het mailen gaat goed, alleen zit ik met het probleem dat de mailtjes die ik verzend via de Iphone wel als verzonden opgeslagen worden in de telefoon, maar niet worden gesynchroniseert met de map verzonden van mijn outlook 2007 (wij werken niet met exchange). Nu kun je wel een BCC doen naar je eigen mailadres, maar ja dan staat je verzonden bericht in je outlook post in mapje. Weten jullie een oplossing / foefje, of heb ik ergens een verkeerde instelling? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het goed is kan je instellen "kopie naar E-mail account" op je PC.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 | FIST2000 | iTunes | 0 | 11-03-10 23:42 |
Sync outlook 2007 naar cloud | BrainWorks | iTunes | 1 | 25-07-08 08:21 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
|
|