//

Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen)

Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb sinds kort een raar probleem. Ik gebruikte eerst keurig (zonder enkel probleem) ToneFX. Helemaal prachtig, alle toontjes aanpassen zonder veel gedoe. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-12-09, 22:57
spruitje spruitje is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 19
Unhappy Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen)

Hallo allen,

Ik heb sinds kort een raar probleem.
Ik gebruikte eerst keurig (zonder enkel probleem) ToneFX. Helemaal prachtig, alle toontjes aanpassen zonder veel gedoe.

Maar plots (en ik weet niet of het door ToneFX komt) is het geluid van mijn email ALTIJD de 'drietoon'.

Ik heb ToneFX gedeinstalleerd om te zien of het daardoor kwam, maar nee.

Ik kan bij Instellingen, Geluiden, Nieuw Bericht, keurig alle geluidjes (originele) horen en selecteren, maar als ik dan een email krijg terwijl ik een andere toon heb geselecteerd: PINGPONG --> de 'drietoon' toon.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om dit te verhelpen?

Ik heb een 3GS met de custom 'iphoneclub' firmware 3.1.2 (niet geunlocked).

Ik hoop dat iemand kan helpen, want ik weet het absoluut niet meer waar het aan kan liggen maar wordt er wel lichtelijk van.

thx alvast!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-09, 08:27
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je zou ToneFX nogmaals kunnen installeren, de juiste e-mailtoon instellen via dat programma, herstarten en dan evt. ToneFX weer deïnstalleren.
En: je hebt niet toevallig tussentijds een ander programma (thema?) geïnstalleerd wat dit heeft veroorzaakt?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren

Labels
custom, geluiden, mail, tonefxs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
email versturen lukt niet altijd Proximus Maaiketoech Proximus 0 01-01-11 13:26
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 21:37
Video: Volume opname aan te passen? djsim69 Muziek, foto & video 10 01-07-10 20:36
Tool om een specifiekie email account geluid aan te passen greenbeauty Jailbreak apps en thema's 1 19-03-10 14:17
Iphone app om al je appIcons aan te passen fireglow27 Desktop-applicaties 5 12-12-08 10:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.